کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دولت موظف به تعیین حد جغرافیای مناطق آزاد جدید شد


کد خبر : ۲۶۲۶۲چهارشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸:۴۷۲۵۴۲ بازدید

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس،‌ گفت: جهت تأمین نظر شورای نگهبان و امکان بررسی لایحه در جلسه علنی، دولت را موظف کردیم حدود جغرافیایی ...

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس،‌ گفت: جهت تأمین نظر شورای نگهبان و امکان بررسی لایحه در جلسه علنی، دولت را موظف کردیم حدود جغرافیایی مناطق آزاد هفتگانه و مناطق ویژه اقتصادی دوازده‌گانه‌ای را که بر اساس لایحه تقدیم مجلس کرده است مشخص کند.

سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس،‌ گفت: در جلسه امروز که با حضور اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، معاون گمرکات کل کشور، نمایندگان دیوان محاسبات، ‌مرکز پژوهش‌ها و جمعی از نمایندگانی که در حوزه‌های انتخابیه آنها مناطق آزاد یا منطقه ویژه اقتصادی پیش‌بینی شده برگزار شد لایحه پیشنهادی دولت در خصوص ایجاد هفت منطقه آزاد و 12 منطقه ویژه اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس پیشنهادی که مطرح شد قرار شد برخی از مناطق آزاد فعلی با مناطق آزاد مجاور تجمیع شوند؛ به عنوان مثال منطقه آزاد هرمز با قشم یکی می‌شود که قرار شد این پیشنهادات را دولت بررسی کند.

لارگانی ادامه داد: همچنین برخی از نمایندگان نیز درخواست ایجاد منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی را مازاد بر پیشنهاد دولت در لایحه در حوزه انتخابیه خود مطرح کردند که در بدو امر این موضوع با مخالفت دولت همراه شد و در نهایت نیز دولت موظف شد در طول بررسی این لایحه در کمیسیون اقتصادی ایرادات مورد نظر شورای نگهبان را رفع کند تا امکان بررسی آن در جلسه علنی حاصل شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها