کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال عرضه همزمان آیفون 7 و آی پدمینی 5


کد خبر : ۲۶۱۲۲یکشنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸:۴۷۱۷۷۱ بازدید

با نزدیک شدن به شهریور ماه و زمان عرضه گوشی آیفون 7 گفته می شود تبلت آی پدمینی 5 اپل هم همزمان با همین محصول ...

با نزدیک شدن به شهریور ماه و زمان عرضه گوشی آیفون 7 گفته می شود تبلت آی پدمینی 5 اپل هم همزمان با همین محصول در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

ایوان بلاس که تا به حال عامل افشای اطلاعات مهم فراوانی در مورد شرکت اپل بوده این بار مدعی شده که در شهریور ماه آیفون 7، آی پدمینی 5 و ساعت هوشمند تازه اپل موسوم به اپل واچ 2 همزمان با یکدیگر عرضه می شوند.

وی افزوده که پیش فروش آی پد جدید در نهم سپتامبر و پس از برگزاری مراسم رسمی معرفی آن انجام می شود. شاسی آلومینیومی و طراحی باریک تر و ظریف تر از جمله ویژگی های آی پد مینی 5 خواهد بود. ظاهرا این آی پد قوی تر و سبک تر هم خواهد بود.

برخی سایت های خبری اعلام کرده اند که ضخامت این آی پد تنها 5 میلیمتر است، زیرا در این تبلت دیگر از جک های هدفون 3.5 میلی متری استفاده نخواهد شد. نمایشگر سه بعدی حساس به فشار و مشابه با آیفون 6 اس از نوع 7.9 اینچی و مجهز به پردازنده A9، دقت بیشتر و پردازنده گرافیکی قدرتمندتر از جمله دیگر امکانات آی پدمینی 5 است.

دوربین های پشتی و جلویی این تبلت از نوع 8 و 1.2 مگاپیکسلی هستند که مشابه با آی پدمینی 4 است. باتری این محصول هم 5124 میلی آمپری است که برای یک تبلت چندان مناسب نیست. iPad Mini 5 مجهز به سیستم عامل iOS10 بوده و با حافظه های 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها