کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تیزرهای تبلیغاتی علی دایی در صدا وسیما


کد خبر : ۲۶۰۹۲شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳:۴۷۷۳۶۵ بازدید

به گفته علیرضا بابایی مدیرعامل گروه تبلیغاتی ایده ایستا و مشاور تبلیغات علی دایی از دیروز قرار بود تیزر علی دایی كه قبلا بیلبوردهای آن ...

به گفته علیرضا بابایی مدیرعامل گروه تبلیغاتی ایده ایستا و مشاور تبلیغات علی دایی از دیروز قرار بود تیزر علی دایی كه قبلا بیلبوردهای آن در سطح شهر با طراحی جالبی به معرفی مجتمع اداری الماس كریمخان پرداخته است برای اولین بار از شبكه سه سیما پخش شود. 
 
مشاور تبلیغات علی دایی افزود: دور اول پخش تیزرهای تبلیغاتی از امروز قبل از بازی پرسپولیس و شنبه قبل از اخبار 20:30 در شبكه دو می توانید شاهد هنرنمایی افتخار فوتبال ایران در عرصه صنعت تبلیغات باشید. 

       تیزرهای تبلیغاتی علی دایی
 
وی در خصوص چگونگی حضور دایی در این تیزر و مبلغ قرارداد وی گفت: قطعا در این چند سال حجم زیادی از كمپانی ها و برند ها و مجموعه ها و شركت ها برای سفیر برند شدن و یا همكاری تبلیغاتی با علی دایی مراجعه و مذاكره كردند كه با توجه به در نظر گرفته شدن موارد بسیاری مثل موضوع و ماهیت محصول و یا رقم میزان قرارداد این توافق صورت نمی گرفت. چرا كه می بایستی اصول تبلیغاتی برای شخصیت كاملا لحاظ و سنجیده شود و شان چهره ای بین المللی مثل علی دایی در نظر گرفته شود. 
 
وی با امتناع از اعلام رقم توافقی تبلیغاتی علی دایی با مجتمع اداری گفت: علی دایی به راحتی سفیر و یا رول مدل تبلیغاتی هر محصول و مجموعه ای نمی شود و قطعا با تیم های كارشناسی مختلف و با وسواس خاصی پیشنهادات را بررسی می كنیم و باید بگویم نوع همكاری ایشان با این پروژه كمی متفاوت به یك پروژه صرفا تبلیغاتی است و به نوعی مشاركتی است. دایی در این مجموعه شریک است و به نوعی محصول خود را تبلیغ می كند و نباید وی را صرفا سفیر یا چهره تبلیغاتی این مجموعه دانست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها