کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا دوربین های 360 درجه بخریم؟


کد خبر : ۲۵۹۹۳چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸:۴۷۴۷۶۳ بازدید

تنها با یک دوربین 360 درجه کوچک می توانید واقعیت پیش روی خود را با تمام زوایا و کوچک ترین جزییات و به نحوی تعاملی ضبط کنید. به این ترتیب ...
چرا دوربین های 360 درجه بخریم؟چرا دوربین های 360 درجه بخریم؟

تنها با یک دوربین 360 درجه کوچک می توانید واقعیت پیش روی خود را با تمام زوایا و کوچک ترین جزییات و به نحوی تعاملی ضبط کنید. به این ترتیب می توانید تجارب هیجان انگیز خود مثل پرواز کردن با یک جت، غواصی در اعماق دریا یا حضور در میان تماشاگران یکی از مسابقات فوتبال را با دیگران به طرز واقعی تری به اشتراک بگذارید.

دوربین های 360 درجه طرز نگاه کردن ما به دنیا را به معنای واقعی کلمه تغییر می دهند. چرا باید یکی از آنها را خریداری کنیم؟ غیر از گرفتن عکس ها و فیلم های خیره کننده، دوربین های 360 درجه برای انجام چه کارهایی استفاده می شوند؟ دلایل زیادی برای خرید یکی از این دوربین ها وجود دارد، امروز پنج عدد از بهترین آنها را در فارنت مرور می کنیم. با ما همراه باشید!

قیمت ها رو به کاهش گذاشته‌اند

درحالی که برخی از این دوربین ها بیش ازحد گران قیمت هستند (Nokia OZO  قیمت 60000 دلاری دارد)، گزینه های خیلی ارزان تری هم وجود دارند. درست است که با هزینه ای کمتر از 100 دلار دوربین 360 درجه خوبی پیدا نمی کنید، اما فکر کنید با خرید این محصول به چه چیزی دست پیدا می کنید؟ با پرداخت هزینه ای اندکی بیشتر برای خرید دستگاهی با کیفیت بالاتر، می توانید فیلم هایی با بهترین وضوح بگیرید.

با بودجه ای کمتر از 1000 دلار می توان دوربین های 360 درجه خوبی پیدا کرد که عکس ها و فیلم های فوق العاده ای می گیرند. LG 360 Cam کمتر از 200 دلار قیمت دارد و ازلحاظ کیفیت، نظرهای خوبی توسط کاربران در اینترنت دریافت کرده است. دوربین  360 Fly 400  دلاری نیز تنها در یک توپ بیسیم ویدئوهای شگفت انگیزی ضبط می کند.

برخی کوچک و قابل حمل هستند

بیشتر دوربین های 360 درجه بی سیم، کوچک هستند. می توانید آنها را به راحتی در کیف خود بگذارید و به اطراف ببرید. این دوربین یکی از کم دردسرترین دستگاه هایی است که می توانید در کیف خود داشته باشید.

درحالی که دوربین های DSLR بزرگ هستند و به فضایی برای حمل لنز، میکروفون، سه پایه و سایر ابزار نیاز دارند، یک دوربین کوچک 360 درجه مثل Ricoh Theta S  ازلحاظ عکسبرداری و جمع وجور بودن فوق العاده است، چراکه تنها 12.7 سانتی متر طول دارد. دیگر لازم نیست برای گرفتن بهترین عکس نگران سر هم کردن ابزار حرفه ای باشید. دوربین های 360 درجه قابل حمل بوده و به تجهیزات خاصی نیاز ندارند، درنتیجه تقریبا در هرجایی می توانید از آنها استفاده کنید.

استفاده از آنها از آنچه فکر می کنید آسان تر است

اگر یک عکاس حرفه ای نباشید یا حتی وقت کافی در اختیار نداشته باشید، یادگرفتن اصول کار با دوربین های DSLR یا حتی عکاسی با گوشی می تواند طاقت فرسا باشد. برخلاف آنچه فکر می کنید، تنظیم کردن و استفاده از بیشتر دوربین های 360 درجه نسبتا آسان است. برخی از این دوربین ها تنها یک یا دو دکمه دارند که برای فیلم گرفتن تنها باید از این دکمه ها استفاده کنید. شاید تکنولوژی به کاررفته در این دوربین ها پیشرفته یا حتی ترسناک باشد، اما نحوه کار دوربین و یادگرفتن آن توسط خودتان بسیار آسان است. 

برای مثال دوربینGiroptic 360-Cam در پنج مرحله تنظیم و برای استفاده آماده می شود و کار هر دکمه، نحوه شارژ کردن و چیزهای مهم دیگری که باید برای کار کردن با آن را بلد باشید توضیح می دهد. برخلاف فناوری ای که در این دوربین به کاررفته، کار کردن با آن آسان است.

به جست وجوی خود ادامه دهید، انتخاب های زیادی پیش رو دارید

شاید چند سال پیش تنها تعداد محدودی از دوربین های 360 درجه برای خریدن موجود بودند، اما امروز تنوع بسیار زیادی در بازار وجود دارد. تقریبا هر دوربین 360 درجه ای که در بازار است تخصص مخصوص به خود را دارد و کاری متفاوت با دوربین دیگر را انجام می دهد. پس دیگر به انتخاب بین چند گزینه محدود نیستید و می توانید با خیال راحت به دنبال دوربین دلخواه خود بگردید.

آیا به دنبال دوربین 360 درجه ای برای ضبط فیلم های ورزشی در محیط های نه چندان امن می گردید؟ دوربین های ضدضربه، ضد غبار و ضد آب V360  و  360 fly  را در نظر داشته باشید. دوربین 360 درجه ای می خواهید که ویدئو را ضبط کرده و به صورت زنده نمایش دهد؟ چرا Bublcam را انتخاب نمی کنید؟ دوربین 360درجه جیبی می خواهید که کار کردن با آن بسیار ساده باشد؟ پس احتمالا Ricoh Thefa S بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. هر نیازی که داشته باشید، دوربین 360 درجه ای مطابق با آن برای شما وجود خواهد داشت.

خلاق شوید، موارد استفاده زیادی برای یک دوربین 360 درجه وجود دارد

بهترین قسمت درباره این دوربین ها توانایی به اشتراک گذاری است و برای این کار نیز انتخاب های زیادی پیش رو دارید. می توانید ویدئوهای گرفته شده را در سایت هایی از فیس بوک و یوتیوب گرفته تا Flickr و حتی وب سایت خود  Ricoh(درصورتی که از دوربین Theta S استفاده کنید) به اشتراک بگذارید. اما لازم نیست تنها برای گرفتن فیلم ها و عکس های شگفت انگیز یک دوربین 360 درجه بخرید. راه های خلاقانه دیگری نیز وجود دارند تا یکی از دوربین ها را به زندگی روزمره خود وارد کنید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها