کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تدوین استاندارد جدید پودر شوینده


کد خبر : ۲۵۹۸۸چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۴۷۱۱۳۴ بازدید

رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی از انجام مراحل تدوین استاندارد جدید تولید پودر شوینده خبر داد و گفت: حدود 20 درصد پودر ...

رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی از انجام مراحل تدوین استاندارد جدید تولید پودر شوینده خبر داد و گفت: حدود 20 درصد پودر شوینده تولید داخل جای خود را به تولید مایع لباسشویی داده است.

بختیار علم بیگی با بیان اینکه هفته گذشته نمونه‌های جدیدی از پودر شوینده تولید داخل برای آزمون به آزمایشگاه‌های مربوطه ارسال شد، اظهار داشت: در آزمونی که سال گذشته بر روی این محصولات توسط آزمایشگاهی در آلمان انجام شد، فقط یک مورد مغایرت با استانداردها مشاهده شد که به شرکت تولیدکننده تذکر دادیم.

وی از انجام مراحل تدوین استاندارد جدید پودر شوینده در سازمان استاندارد خبر داد و گفت: هفته پیش جلسه‌ای با مسئولان سازمان استاندارد داشتیم که عنوان شد هنوز استاندارد جدید شوینده‌ها نهایی نشده و در حال تدوین است.

علم‌بیگی توضیح داد: در استاندارد جدید شوینده‌ها، قدرت شویندگی، میزان پاک کنندگی و همچنین آسیب نرساندن به لباس مد نظر قرار گرفته است.

وی در مورد استفاده از نمک در تولید پودر شوینده نیز گفت: تولیدکنندگان می‌توانند مطابق با استاندارد، میزان مجازی از نمک را در تولیدات خود استفاده کنند اما اگر بیش از این استاندارد مصرف شود، با آن برخورد خواهد شد.

رئیس انجمن صنایع شوینده در ادامه با بیان اینکه امکان تولید پودرها و شوینده‌ها در کشور به اندازه 3 برابر میزان مصرف فراهم است، گفت: اگر تولیدکنندگان به کیفیت محصول خود توجه نداشته باشند، از بازار حذف می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به جایگزینی مایع شوینده لباس به جای پودر شوینده در کشور، گفت: کمتر از 20 درصد پودر شوینده تولیدی در کشور جای خود را به مایع لباسشویی داده است که در دنیا نیز تغییر مصرف و تولید از پودر شوینده به سمت مایع لباسشویی در حال انجام است



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها