کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزییات گروگان‌گیری مسلحانه در میناب هرمزگان


کد خبر : ۲۵۹۸۷چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵:۱۷۱۰۳۵ بازدید

افراد مسلح ناشناس با ورود به منزل شخصی در روستای نخل ابراهیمی دو تن از فرزندان صاحب‌خانه را با زور اسلحه به گروگان بردند.

جزییات گروگان‌گیری مسلحانه در میناب هرمزگان

افراد مسلح ناشناس با ورود به منزل شخصی در روستای نخل ابراهیمی دو تن از فرزندان صاحب‌خانه را با زور اسلحه به گروگان بردند.

مجید درویشی دهیار این روستا اظهار کرد: افراد مسلح ناشناس بامداد جمعه(هشتم مرداد) با ورود به منزل حاج “احمد سلامتی هرمزی” دو نفر از فرزندان وی را به گروگان گرفته و همراه خود بردند. دهیار روستای نخل ابراهیمی افزود: افراد مسلح وارد خانه می‌شوند و برق خانه را قطع می‌کنند و بعد از گرفتن گروگانان از خانه خارج می‌شوند. به گفته شاهدان عینی گروگان گیران به‌محض ورود به منزل و به‌زور اسلحه، گروگانان را به بیرون از منزل برده و سوار خودروی می‌کنند.

وی تشریح کرد: گروگان گیران درحالی‌که سلاح کلت و کلاشنیکف نیز در دست داشتند، مقابل چشم سایر اعضای خانواده، دو پسر جوان ۱۹ و ۱۸ ساله را به‌زور داخل خودرو انداخته و متواری شده‌اند. هنوز هویت گروگان گیران و انگیزه آن‌ها از این گروگان‌گیری مشخص نشده است.

همچنین داماد این خانواده با اشاره به اینکه هویت هیچ‌یک از افراد مشخص نیست، تصریح کرد: نمی‌دانیم چه کسانی و با چه انگیزه‌ای دست به این کار زده‌اند.
محمدی بابیان اینکه پدر خانواده بازنشسته است، خاطرنشان کرد: گروگان گیران هیچ‌گونه تماسی تاکنون نداشته‌اند و نمی‌دانیم این گروگان گیران شخص هستند یا گروه و این دو پسر جوان را به کجا برده‌اند.

وی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در شناسایی مکان گروگان گیران، اضافه کرد: امیدوارم هرچه سریع‌تر سرنخی از این موضوع پیدا شود زیرا خانواده‌مان همگی در اضطراب و نگرانی به سر می‌برند. نخل ابراهیمی، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان میناب در استان هرمزگان است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها