کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

داستان یک بنر عجیب در شهر برازجان


کد خبر : ۲۵۹۷۲چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۳۵۲۹۵۲ بازدید

روز شنبه در شهر برازجان، بیلبوردی توجه عموم را به خود جلب کرد که در آن نوشته شده بود «خانم ملیحه رضایی، رئیس هیات دوچرخه‌سواری ...

خانم ملیحه رضایی

روز شنبه در شهر برازجان، بیلبوردی توجه عموم را به خود جلب کرد که در آن نوشته شده بود «خانم ملیحه رضایی، رئیس هیات دوچرخه‌سواری دشتستان به‌عنوان مدیر برتر کشوری در این رشته انتخاب شده است که این موضوع با واکنش‌هایی مواجه شد.

این خبر در سایت هیات دوچرخه‌سواری استان منتشر شد اما در سایت اداره ورزش و جوانان به آن اشاره نشد که جای سوال داشت.

طبق اعلام رسانه های جنوبی، روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری هم اعلام کرد این موضوع اصلا صحت ندارد. همچنین رئیس اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر (بهروزیان‌فرد) در گفت‌وگو با بامداد جنوب این خبر را تکذیب و تاکید کرد از طرف فدراسیون دوچرخه‌سواری چیزی ابلاغ نشده و آنها مجوز نصب بیلیورد هم نداده اند!
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان نیز تاکید کرد خبری از این ماجرا ندارد و گویا رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان بوشهر هم پاسخگو نبوده است.

به گزارش نامه نیوز، در نهایت ملیحه رضایی، رئیس هیات دوچرخه‌سواری دشتستان به این مسئله واکنش نشان داد و گفت: «مسئولان در جریان این اتفاق نیستند و به همین دلیل آن را تکذیب کرده اند. ضمن اینکه این بنر را نزده‌‌ام و این بنر از طرف هیات دوچرخه‌سواری استان است. در جلسه‌ مجمع عمومی هیئت دوچرخه سواری استان بوشهر در تاریخ ۱۴ تیر ۹۵ آقای بهروزیان‌فرد، معاون ایشان و رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور حضور داشتند که وی در حضور جمع، من را به‌عنوان مدیر برتر کشور معرفی کرد و گفتند که در کشورهایی مثل ژاپن و چین با زبان آنها از خانم رضایی یاد کرده است. چون آقای قمری، رئیس فدراسیون آن شب پرواز فوری داشت نتوانست لوح تقدیر را به من بدهد و به‌خاطر این موضوع عذرخواهی کرد. به همین دلیل وی به آقای زارعی گفت که مراسمی را برای این موضوع تشکیل دهد و لوح را به من اهدا کند. آقای رضایی گفت که حدود یک هفته‌ دیگر دوباره هیات را جمع می‌کنیم و لوح را به شما تقدیم می‌کنیم و من این موضوع را پذیرفتم.»

در ادامه خواجه‌ئیان، نایب رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان اما در مورد نصب بنر حرف های متفاوتی شده است: «خانم رضایی نزد آقای زارعی(رئیس هیئت استان) آمد و گفت که می‌خواهد در شهر برازجان بنری با موضوع تقدیر از خود نصب کند. آقای زارعی در جواب گفت که اگر می‌خواهد بنر بزند ما را در این موضوع دخالت ندهد چراکه این موضوع به ما ربطی ندارد.»

نکته جالب اینکه مدیر روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری نیز در گزارش منتشر شده در بامداد جنوب عنوان کرده که چنین انتخابی اصلا صورت نگرفته است و اگر چنین اتفاقی‌ رخ دهد فدراسیون این مساله را به هیات مربوطه اعلام می‌کند. وی از برخورد قانونی با این ماجرا خبر داد اما ساعتی بعد همین مسئول اعلام کرد که حکم این خانم صادر می شود و این خبر صحت دارد!

حال مشخص نیست که دقیقا چه اتفاقی افتاده که ابتدا هیچکس از ماجرا خبر نداشته و ناگهان در دقیقه ۹۰ همه چیز تایید شده است!



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها