کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نام رستگار از هیات مدیره بانک ملت خط خورد + سند


کد خبر : ۲۵۹۷۰چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳:۴۱۲۰۴۶ بازدید

درپی خبررسانی دیروز خبرگزاری ها از ابقای علی رستگار مدیرعامل معزول و بازداشت شده بانک ملت در هیات مدیره این بانک بر اساس تصمیم 4 مرداد ...

بانک ملت با ارسال اطلاعیه اصلاحی جدید به سایت کدال در ساعات پایانی دیروز، مصوبه تاریخ 4 مرداد هیات مدیره خود را اصلاح و نام علی رستگار مدیرعامل معزول و بازداشت شده بانک ملت را از لیست اعضای هیات مدیره این بانک حذف کرد.

درپی خبررسانی دیروز خبرگزاری ها از ابقای علی رستگار مدیرعامل معزول و بازداشت شده بانک ملت در هیات مدیره این بانک بر اساس تصمیم 4 مرداد هیات مدیره بانک که در سایت کدال هم درج شده بود، عصر روز گذشته بانک ملت اصلاحیه جدیدی را برای درج در سایت کدال ارسال کرد و در این اصلاحیه نام علی رستگار از اعضای هیات مدیره حذف شده است.

بانک ملت-هیات مدیره

 

بانک ملت-هیات مدیره

برای مشاهده اطلاعیه اصلاحی بانک ملت در سایت کدالاینجا را کلیک کنید.

دیروز گزارش شده بود، بر اساس تصمیم هیئت مدیره بانک ملت در تاریخ 4 مرداد 95، علی رستگار سرخه‌ای مدیرعامل مستعفی بانک ملت که به دلیل افشای فیش حقوقی نجومی از سمت خود استعفا داده و پس از آن از سوی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل مفاسد اقتصادی بازداشت شده بود، همچنان همچنان در ترکیب اعضای هیات مدیره این بانک قرار دارد.

درپی انتشار این خبر، روابط عمومی بانک ملت نیز اعلام کرد: علی رستگار در سال 92 با حکم صادره از سوی شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (سهامی عام) بعنوان نماینده این شرکت در هیات مدیره بانک ملت منصوب شده است و تا زمان معرفی نماینده جدید همچنان عضو هیات مدیره این بانک خواهد بود.

درپی جوابیه بانک ملت، یک منبع آگاه در شرکت صبا تامین هم گفت: عضو جایگزین رستگار در هیئت مدیره بانک ملت برای طی مراحل تایید صلاحیت حرفه‌ای به بانک مرکزی معرفی شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها