کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولید 2 کارخانه آب‌ معدنی متوقف شد


کد خبر : ۲۵۹۴۱سه شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸:۴۷۳۹۷۱ بازدید

دبیر انجمن آب‌های معدنی و آشامیدنی از توقف تولید 2 کارخانه تولید آب معدنی در صبح امروز به دلیل قطع برق توسط وزارت نیرو خبر داد و ...

دبیر انجمن آب‌های معدنی و آشامیدنی از توقف تولید 2 کارخانه تولید آب معدنی در صبح امروز به دلیل قطع برق توسط وزارت نیرو خبر داد و گفت: طبق مصوبه دولت بهای آب برای کارخانه‌های آب معدنی بیش از 10 برابر رشد داشته است.

پیمان فروهر در گفت‌ و گو با فارس، اظهار داشت: وزیر نیرو دی ماه سال گذشته درخواستی را به شورای اقتصاد ارائه کرد که بر اساس آن، قیمت آب خام مصرفی کارخانه‌های آب معدنی بیش از 10 برابر گران شود.

وی افزود: بر این اساس، افزایش قیمت آب خام کارخانه‌های آب معدنی به تصویب شورای اقتصاد رسید و قیمت هر متر مکعب آب که بین هزار تا 2500 تومان بود به 12 تا 15 هزار تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه برای حل این مشکل با نوبخت رئیس سازمان مدیریت مکاتبه کردیم، گفت: کارشناسان سازمان مدیریت به ما اعلام کردند که باید این نامه را برای وزیر نیرو ارسال کنیم و ما نیز با وجود اینکه رونوشت نامه را برای وزیر نیرو فرستاده بودیم، باز هم نامه کامل‌تری با تغییرات فنی‌تر به وزیر نیرو ارسال کردیم.

فروهر با بیان اینکه وزارت نیرو هیچ پاسخی به نامه ما نداده است، گفت: برای ملاقات با وزیر نیرو درخواست داده بودیم که تاکنون جوابی به ما داده نشده است.

وی تصریح کرد: پس از ابلاغ مصوبه شورای اقتصاد به شرکت‌های آب منطقه‌ای، قبوض جدید آب مصرفی کارخانه‌ها بر اساس نرخ‌های جدید صادر شد که کارخانه‌های آب معدنی از پرداخت آن تا زمان تعیین تکلیف موضوع خودداری کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حالی که این موضوع برای تولیدکنندگان هنوز تعیین تکلیف نشده است، صبح امروز ماموران آب منطقه‌ای یاسوج به 2 کارخانه مستقر در این منطقه مراجعه کرده و برق این کارخانه‌ها را قطع کردند.

دبیر انجمن آب‌های معدنی با اشاره به توقف تولید این دو کارخانه آب معدنی، گفت: کارگران زیادی در این کارخانه‌ها مشغول به کار بودند و با توجه به اینکه در استان کهکیلویه و بویراحمد کارخانه زیادی ایجاد نشده است، بخش قابل توجهی از اشتغال‌زایی در این استان به کارخانه‌های آب معدنی اختصاص دارد.

به گفته وی، در حال حاضر حدود 140 کارخانه آب معدنی و آشامیدنی در کشور وجود دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها