کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ادامه روند نزولی قیمت طلا


کد خبر : ۲۵۹۰چهارشنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸:۵۴۲۸۸۸ بازدید

موسسه تحقیقاتی امکای در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد، قیمت طلا در آستانه انتشار گزارش جدید فدرال رزرو آمریکا همچنان به روند نزولی خود ادامه خواهد داد.

نشست دو روزه مقام های فدرال رزرو آمریکا در حالی امشب به پایان خواهد رسید که نگرانی ها نسبت به متوقف شدن بخشی از محرک پولی 85 میلیارد دلاری همچنان رو به افزایش است و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

بر اساس این گزارش کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که در صورت متوقف شدن محرک پولی فدرال رزرو آمریکا قیمت طلا بیش از پیش کاهش خواهد یافت. موسسه تحقیقاتی امکای نیز پیش بینی کرد، روند نزولی قیمت طلا در کوتاه مدت ادامه خواهد یافت.

عدم وجود فشارهای تورمی در اقتصاد آمریکا نیز تاثیر زیادی بر کاهش قیمت طلا داشته است. سرمایه گذاران معمولا برای حفظ ارزش سرمایه و دارایی خود در برابر فشارهای تورمی اقدام به خرید طلا می کنند ولی کاهش فشارهای تورمی در آمریکا که افت تقاضای جهانی طلا دامن زده است.

سرمایه گذاران بین المللی به شدت نگران سیاست های فدرال رزرو آمریکا هستند و این مساله موجب شده تا برای خرید طلا و سرمایه گذاری در این بازار دست نگه دارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها