کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برنامه توزیع کارت اعتباری عام در سقف‌های 10، 20 و 30 میلیونی


کد خبر : ۲۵۷۱۵سه شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴:۲۰۲۰۶۴ بازدید

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی با اشاره به برنامه این بانک برای توسعه کارت اعتباری عام، گفت: در صورت موافقت رئیس کل بانک مرکزی، طرح کارت ...

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی با اشاره به برنامه این بانک برای توسعه کارت اعتباری عام، گفت: در صورت موافقت رئیس کل بانک مرکزی، طرح کارت اعتباری عام در سه سقف‌ 10، 20 و 30 میلیون تومان در شبکه بانکی اجرا خواهد شد.

سید علی‌اصغر میرمحمد صادقی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برنامه بانک مرکزی برای اجرایی شدن طرح کارت اعتباری عام، افزود: در این طرح که همه مشتریان بانک‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند، کارت اعتباری در سه سقف‌ 10، 20 و 30 میلیون تومان به متقاضیان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: این پیشنهاد به تأیید کمیسیون نظارتی بانک مرکزی رسیده و در صورت موافقت رئیس کل بانک مرکزی، به مرحله اجرا درمی‌آ‌ید.

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی، نرخ سود کارت اعتباری عام را معادل سود عقود مبادله‌ای عنوان کرد و گفت: بانک مرکزی به دنبال توسعه تسهیلات بانکی خرد در قالب کارت اعتباری است و در این زمینه با برخی بانک‌ها مذاکرات اولیه انجام شده است و آنها از اجرای این طرح استقبال کرده‌اند.

میرمحمدصادقی تصریح کرد: در طرح کارت اعتباری عام، دیگر از منابع بانک مرکزی برای پرداخت اعتبار استفاده نمی‌شود، بلکه بانک‌ها منابع خود را در این قالب تخصیص می‌دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که شرایط دریافت کارت اعتباری عام، چیست، گفت: شرایط دریافت این کارت‌ها پس از موافقت رئیس کل بانک مرکزی با اجرای آن مشخص خواهد شد.

به گزارش فارس، یکی از ویژگی‌های اعطای تسهیلات در قالب کارت اعتباری، شارژ کارت پس از بازپرداخت اقساط آن است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها