کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اجرای حکم قصاص قاتل حنانه در ملاعام


کد خبر : ۲۵۶۷۷دوشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۵۹۱۵۳۱۸ بازدید

عامل قتل هولناک حنانه کوچولو صبح امروز در ملا عام به دار مجازات آویخته شد.

عامل قتل هولناک حنانه کوچولو صبح امروز در ملا عام به دار مجازات آویخته شد.

t08w38fjqd183flyrv.jpg

رسیدگی به این پرونده از ۲۶ خرداد امسال و در پی ناپدید شدن حنانه ۵ ساله در شهرک ولعیصر شهرستان سنقر و کلیایی در دستور کار تیم جنایی این شخص قرار گرفت.

حنانه هنگامیکه در حال بازی در مقابل خانه شان بود به طرز مرموزی ناپدید شد. یک روز بعد جسد او در حالیکه خفه شده بود در زیر یک پل در ورودی کمربندی این شهر پیدا شد.

با دستور دادستان سنقرو کلیایی تیمی از کارآگاهان تحقیقات برای شناسایی قاتل را آغاز کرده و به مرد جوانی که در همسایگی خانه مقتول زندگی می کرد، مشکوک شدند. تنها مظنون این جنایت از سوی ماموران دستگیر و در بازجویی ها به قتل حنانه اعتراف کرد.

مرد جنایتکار اظهار کرد: با نیت شیطانی دختر بچه را به خانه ام کشانده و زمانی که متوجه شدم خانواده اش در جستجوی او هستند، برای اینکه دستگیر نشوم حنانه را خفه کرده وجسدش را با دست و پای بسته در بیرون از شهر رها کردم.

متهم در ادامه به آزار و اذیت چند دختر بچه دیگر نیز اعتراف کرد که دختران خردسال پس از مشاهده متهم در اداره آگاهی او را شناسایی کردند.

با توجه به حساسیت پرونده با دستور رئیس کل دادگستری کرمانشاه به این پرونده به صورت فوق العاده رسیدگی وبرای قاتل حکم قصاص صادر شد حکم اعدام از سوی قضات دیوان عالی کشور تایید و صبح امروز در منطقه انبار نفت سنقر با حضور مردم اولیای دم مسئولان قضایی و انتظامی اجرا شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها