کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برترین لپ‌تاپ های سال 2016


کد خبر : ۲۵۶۵۱دوشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹:۴۳۳۸۷۴ بازدید

با شروع هر سال جدید، لپ تاپ هایی متفاوت از شرکت هایی مختلف روانه بازار می شوند؛ لپ تاپ هایی که هر یک می کوشند با ابزارها و تجهیزات ...

با شروع هر سال جدید، لپ تاپ هایی متفاوت از شرکت هایی مختلف روانه بازار می شوند؛ لپ تاپ هایی که هر یک می کوشند با ابزارها و تجهیزات نوین و خلاقانه خود، نظر مشتریان را به خود جلب کنند. برخی افراد اهل ریسک هستند و از نام های تجاری یا محصولات جدید استقبال می کنند و برایشان فرقی نمی کند که شرکت سازنده نامی آشنا دارد یا خیر. برخی دیگر از افراد به نام های قدیمی و باسابقه اعتماد بیشتری دارند و معتقدند خرید کالا از شرکت های مشهور نتیجه بهتری خواهد داشت.

با این وجود به نظر می رسد هر کاربر لپ تاپ یا رایانه های همراه، به برخی ویژگی ها اهمیت بیشتری می دهد و سقف انتظاراتی متفاوت با سایر کاربران دارد. همین موضوع است که پیشنهاد خرید لپ تاپ و انتخاب را سخت تر می کند و نمی توان یک نوع لپ تاپ را به چند نفر پیشنهاد داد و انتظار داشت که همه این افراد از یک پیشنهاد مشخص به یک اندازه استقبال کنند. در سطور زیر به معرفی لپ تاپ هایی پرداخته ایم که بنا بر سلایق افراد طبقه بندی شده اند، شاید این روش، انتخاب گزینه مناسب را تسهیل کند:


تغییر قطعات و عمری طولانی

اگرچه اغلب کاربران لپ تاپ، چندان آشنایی و تمایلی با تعویض قطعات دستگاه خود ندارند و شاید این روش را برای رایانه های اداری و سنتی مناسب تر می دانند، اما گاهی می توان با تغییر چند قطعه ساده، هم به عمر لپ تاپ افزود و هم به قابلیت هایی مضاعف دست یافت. لپ تاپ Lenovo ThinkPad T450s ترکیبی است از قدرت و انعطاف پذیری بالا و البته قیمت معقول. این لپ تاپ یک انتخاب عالی برای تجار، کاربران عادی و علاقه مندان به انواع بازی محسوب می شود.
 

لپ تاپ Lenovo ThinkPad T450s

اما یکی از برترین قابلیت های این لپ تاپ انعطاف پذیری بالای آن برای تغییر قطعات و ارتقای سطح سیستم است که می تواند عمری طولانی تر نیز به لپ تاپ شما هدیه دهد. بنابراین اگر دوست ندارید در فواصل زمانی کوتاه مجبور به خرید یک لپ تاپ جدید شوید این لپ تاپ پیشنهادی مفید برای شماست.
 



استفاده از فناوری لمسی

اگر جزو گروهی از کاربران فناوری هستید که شدیدا به فناوری های لمسی وابسته شده اید و با روش های دیگر احساس راحتی نمی کنید، می توانید سراغ لپ تاپی بروید که قابلیت لمسی فوق العاده ای در اختیارتان می گذارد.


لپ تاپ Dell XPS 13


Dell XPS 13 یک پیشنهاد ویژه است که ترکیبی خاص از سنت و مدرنیته را در کنار یکدیگر قرار داده است. این لپ تاپ با دو شیوه لمسی و سنتی قابل استفاده است و تقریباً هر طیفی از کاربران را راضی نگه می دارد. استفاده ازXPS 13 برای مهندسان و طراحان یا فعالان در عرصه نقشه کشی و طراحی نیز بسیار جالب و مهیج ارزیابی شده است. یکی از معدود نکات منفی در خصوص این لپ تاپ عمر باتری است که بنا بر گزارش برخی کاربران کوتاه تر از حد انتظار است. با این حال این مولفه باعث نمی شود کاربردهای متعددش را نادیده بگیریم.
 



یک پیشنهاد ویژه برای علاقه مندان به بازی

لپ تاپ های منحصربه فردی که با هدف جلب رضایت علاقه مندان به بازی طراحی می شوند، کم تعداد نیستند. با توجه به اینکه تعداد زیادی از کاربران این نوع لپ تاپ ها به بازی های استراتژیک، جنگی و پرهیجان علاقه مندند، طراحی این نوع لپ تاپ ها باید مبتنی بر استحکام، دوام و مقاومت در برابر ضربه نیز باشد. Razer Blade Stealth  از این قاعده مستثنی نیست.درواقع این لپ تاپ توانایی کنار آمدن با انواع کاربران بزرگسال و نوجوان و کم سن و سال را داشته و می تواند از خود در برابر هیجانات احتمالی کاربران حفاظت کند.

لپ تاپ Razer Blade Stealth

به طور کلی خرید لپ تاپ نمی تواند صرفاً برای رقابت با دیگران یا بدون اطلاعات کافی صورت پذیرد، بسیاری از قابلیت ها که برای ما جالب هستند، می تواند برای دیگر کاربران غیر ضروری و بی فایده تلقی شود. توجه به مواردی چون قیمت، استهلاک، مقاومت در طول زمان، قابلیت ارتقا، قابلیت های پردازش، سیستم عامل و بسیاری از موارد مشابه کمک می کنند تا در آینده از خرید لپ تاپ خود پشیمان نشوید.

- رویا پاک سرشت



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها