کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برای ورود گردشگران خارجی مجوزهای ویژه پروازی صادر می‌شود


کد خبر : ۲۵۶۳۲یکشنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰:۵۵۱۱۷۹ بازدید

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هر شرکت هوایی داخلی و خارجی که اقدام ...

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هر شرکت هوایی داخلی و خارجی که اقدام به ورود گردشگر خارجی به کشور کند، مجوز پروازهای ویژه از سازمان هواپیمایی کشور دریافت می کند.

به گزارش ایران‌جیب از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرتضی دهقان افزود: بر اساس تصمیمی که در سازمان هواپیمایی کشوری گرفته شده است، به شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام کرده ایم اگر طوری برنامه ریزی کنند تا مسافر و گردشگر خارجی زیادی وارد کشور شود، علاوه بر موافقت نامه های هوایی که با کشورهای مختلف داریم به این شرکت ها اجازه پرواز را به صورت ویژه خواهیم داد تا بتوانند گردشگران خارجی وارد کشور کنند.

وی درباره چرایی و اهمیت این تصمیم، گفت: چندین شرکت هواپیمایی با مراجعه به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده اند قصد افزایش تورهای گردشگری را به کشور دارند، اما این گردشگران حاضر نیستند با هر ایرلاینی وارد کشور شوند و می خواهند با ایرلاین های خاص خود سفر کنند.

دهقان افزود: از این جهت که بحث ورود گردشگر به کشور برای ما دارای اهمیت زیادی است و عامل مهمی در رشد اقتصادی و ارز آوری برای کشور است لذا این قول را دادیم که در این حوزه کمک کنیم تا گردشگران بیشتری به ایران سفر کنند.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: این تصمیم در حالی گرفته شده است که در بحث پروازهای خروجی تا جایی که بتوانیم سخت می گیریم و اجازه مانور ایرلاین های خارجی را نمی دهیم، اما در پروازهای ورودی کمک می کنیم تا ایرلاین های خارجی بتوانند زمینه افزایش گردشگران خارجی بیشتری را به کشور داشته باشند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون تعداد شرکت های هوایی خارجی که به ایران پرواز می کنند به بیش از 41 شرکت افزایش یافته است و با اجرای این مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری شرکت های بیشتری برای سفر گردشگران خارجی پروازهای خود را به ایران برقرار خواهند کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها