کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتقاد از شیوه استعلام برای حذف یارانه نقدی خانوار


کد خبر : ۲۵۵۹۴شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹:۳۷۲۱۸۵ بازدید

کمیسیون ماده 10 در تماس با یارانه بگیران دلایل حذف را گزارش و به آنها اعلام می‌کند که تا چند وقت دیگر یارانه نقدی آنها حذف خواهد شد.

کمیسیون ماده 10 در تماس با برخی شهروندان که یارانه آنها هنوز برقرار است اعلام کرد چون دارای ملک هستید احتمالا از ماه آینده یارانه شما حذف خواهد شد.

بنابراین گزارش،تماس گیرنده در ابتدا از شهروندان درخواست کدملی کرده و اعلام می کند که بنا به دلایلی شما از پرداخت یارانه نقدی حذف خواهید شد.

بنا بر اظهارات کسانی که با آنها جهت حذف یارانه تماس گرفته شده است: شخص تماس گیرنده استدلال خود را از حذف یارانه بگیران در کمیسیون ماده 10 داشتن ملک عنوان می کند و می گوید طبق مصوبه مجلس قرار است 24 میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی حذف شوند و چون شما دارای ملک هستید و بیمار هم نیستید دولت نمی تواند به شما یارانه نقدی پرداخت کند.

شیوه عجیب استعلام دارایی سرپرست خانوار

بر اساس این گزارش یک سرپرست خانوار دیگر که برای حذف یارانه با وی تماس گرفته شده بود به خبرنگار فارس گفت: یارانه خانواده من یک بار قطع شده بود که اعتراض کردم و برقرار شد و مجددا از کمیسیون ماده10 برای قطع یارانه با من تماس گرفتند.

وی شیوه اتعلام دارایی افراد و احراز هویت را مورد انتقاد قرار داد و افزود: مثلا شماره ملی من را خواندند و گفتند ۳ رقم آخر را خودم بگویم و بعد پرسیدند اطلاعات درآمد و دارایی‌هایم را بگویم.

وی با بیان اینکه چه تضمینی وجود دارد از این روش اطلاعات افراد مورد سوء استفاده قرار نگیرد، افزود: من حاضر نشدم  اطلاعاتم را بدهم و اپراتور وارد مذاکره شد و گفت وضعیت دارایی‌ام را می خواند و من بگویم تایید می کنم یا نه. وقتی در این باره هم همکاری نکردند گفتند به دلیل عدم همکاری یارانه ام قطع می شود.

این سرپرست خانوار افزود: این در حالی است که ممکن است افراد از روی عجز و ناچاری اططلاعاتشان را بدهند در حالی که این روش صحیح نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها