کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصادف زنجیره ای در بزرگراه لشکری


کد خبر : ۲۵۵۸۰شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۳۱۱۱۳۱ بازدید

15دستگاه خودرو به صورت زنجیره ای در بزرگراه لشکری(جاده مخصوص کرج) باهم برخورد کردند که خسارت مالی فراوانی به خودروها وارد شد.

15دستگاه خودرو به صورت زنجیره ای در بزرگراه لشکری(جاده مخصوص کرج) باهم برخورد کردند که خسارت مالی فراوانی به خودروها وارد شد.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساعت 18 روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 44 را به محل حادثه در بزرگراه لشکری(جاده مخصوص کرج)، یک کیلومتر بعد از سه راه اندیشه اعزام كرد.

به گفته حسین تیموری افسر آماده منطقه یک آتش نشانی تهران، به هنگام رسیدن مشاهده شد تعداد 15 دستگاه خودرو به صورت زنجیره ای باهم به شدت تصادف کرده اند.
وی ادامه داد: آتش نشانان بی درنگ با رعایت نکات ایمنی اقدام به قطع برق و گاز خودروها کرده و با استفاده از دو رشته لوله آبدهی به ایمن سازی محل پرداختند.

تیموری با اشاره به مصدوم شدن یک نفر دراین حادثه رانندگی تصریح کرد: تنها سرنشین مصدوم با کمک رانندگان خودروهای عبوری به عوامل اورژانس تحویل شد تا سریعا به مرکز درمانی انتقال یابد.

افسر آماده آتش نشانی با بیان این که علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی عوامل راهنمایی رانندگی تمامی خودروهای تصادفی جهت جلوگیری از حوادث بعدی به وسیله جرثقیل ها به مکان های امن منتقل شد.

ctyy5mk5ks07jwwx2adc.jpg

lmsv4u4cf6nfj67j91a8.jpg

rej02po67m2s3t6ox33g.jpg

0m6i2d08z0dowx3i3g.jpg

                   9a89igg1kit820jmvkz0.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها