کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سونی تلویزیون‌های 4K پرچم‌دار خود را تحت سری Z معرفی کرد


کد خبر : ۲۵۵۲۶پنجشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴:۱۱۳۲۲۶ بازدید

روز گذشته کمپانی Sony Electronics سری جدید تلویزیون‌های LCD پرچم‌دار 4K خود را با نام سری Z معرفی کرد. این گروه نسبت به گروه X کیفیت ...
سونی تلویزیون‌های 4K پرچم‌دار خود را تحت سری Z معرفی کردسونی تلویزیون‌های 4K پرچم‌دار خود را تحت سری Z معرفی کرد

روز گذشته کمپانی Sony Electronics سری جدید تلویزیون‌های LCD پرچم‌دار 4K خود را با نام سری Z معرفی کرد. این گروه نسبت به گروه X کیفیت نمایش بهتری دارند و از دو تکنولوژی HDR و پردازنده تصویر 4K برای بهبود کنتراست و دقت رنگ استفاده می‌کنند.

همچنین به گفته شرکت، این سری تلویزیون از پلتفرم Android TV از گوگل استفاده می‌کند که رابط سفارشی آن توسط سونی طراحی‌شده است.

آقای Mike Fasulo مدیر ارشد عملیاتی در Sony Electronics در بیانیه‌ای گفت:

تلویزیون‌های سری Z نسل بهبود یافته‌ای در تکنولوژی تلویزیون هستند که تجربه تماشا کردن 4K HDR را دگرگون می‌کند. با دارا بودن تخصص در دو جنبه تکنیک و خلاقیت در عکس‌برداری، فیلم‌برداری، ویرایش، انتقال و پخش 4K HDR سونی بهتر از هر شرکت دیگری تکنولوژی 4K HDR را درک می‌کند. سری Z حاصل همکاری مستقیم میان تیم‌های مهندسی ما و تیم‌های خلاق است.

در حال حاضر سری Z دارای سه مدل است: XBR65Z9D 65 اینچی با قیمت 6999 دلار؛ XBR75Z9D 75 اینچی با قیمت 9999 دلار و XBR100Z9D 100 اینچی که هنوز قیمت آن معلوم نیست. به گفته سونی می‌توان مدل‌های 65 و 75 اینچی را از الآن پیش‌خرید کرد که در پایان تابستان تحویل داده می‌شوند. قیمت و جزئیات دیگر برای خرید مدل 100 اینچی تا دی‌ماه مشخص خواهد شد.

زمانی که از مدیران سونی پرسیده شد آیا سری Z از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند یا خیر، آن‌ها پاسخ دادند که این تلویزیون‌ها تنها از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کنند، فرمتی که سونی تقریباً به دنبال سامسونگ شروع به عرضه آن کرد. برای مصرف‌کنندگان توجه کردن و فهمیدن اینکه آیا فیلم HDR یا برنامه تلویزیونی که می‌خواهند تماشا کنند توسط سخت‌افزار تلویزیونشان هم پشتیبانی می‌شود یا خیر، می‌تواند بسیار گیج‌کننده باشد. خوشبختانه سرویس‌های پخش محتوا نظیر Netflix و آمازون محتوای HDR را در هردو فرمت آماده می‌کنند و برخی سازندگان تلویزیون نظیر Vizio دستگاه‌هایی که با هردو فرمت سازگاری داشته باشند را تولید می‌کنند.

- فارنت



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها