کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین آنتی ویروس‌های سال 2016 برای اندروید و ویندوز


کد خبر : ۲۵۴۵۷چهارشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴:۳۶۳۷۴۸ بازدید

اینترنت امروزه به یک ضرورت در زندگی ما بدل شده و بسیاری از افراد روزانه ساعات بسیاری را از طریق گوشی های هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ ...

اینترنت امروزه به یک ضرورت در زندگی ما بدل شده و بسیاری از افراد روزانه ساعات بسیاری را از طریق گوشی های هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ های خود در اینترنت می گذرانند. این فعالیت در حالی صورت می پذیرد که بسیاری از این کاربران و ابزارهای هوشمند آنان در معرض خطر آلودگی به ویروس های خطرناک هستند که روزانه بر تعداد آنان نیز افزوده می شود.

از این رو استفاده از آنتی ویروس ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و به این منظور در ادامه به معرفی و بررسی برترین آنتی ویروس های اندرویدی و ویندوزی در سال 2016 میلادی می پردازیم.


CM Security

(CM security (Clean Master یک آنتی ویروس بسیار پرطرفدار و معتبر بوده که موفق به کسب جایزه های بسیاری نیز شده است و در حوزه فعالیت خود یکی از بهترین نرم افزارهای محافظت از گوشی ها و ابزارهای هوشمند محسوب می شود. گفتنی است این آنتی ویروس مشهور توسط شرکتCheetah Mobile که یک شرکت تحقیقاتی است و درباره پلتفرم اندروید به تحقیق و پژوهش می پردازد ساخته شده و اپلیکیشن آن بسیار سریع و کارآمد است.

360 Security – Antivirus

آنتی ویروس 360 که به طور رسمی به آن Qihoo گفته می شود یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین آنتی ویروس های اندرویدی محسوب می شود که از تمامی امکانات لازم جهت محافظت از گوشی و سایر ابزارهای هوشمند شما برخوردار است. 360 از یک موتور مخصوص آنتی ویروس برخوردار بوده و فایل های موجود در گوشی یا تبلت شما را اسکن و از آلودگی آن جلوگیری می کند.

Kaspersky Internet Security

نسخه PC آنتی ویروس Kaspersky از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و عموما با استقبال خوب کاربران مواجه می شود. نسخه موبایل این آنتی ویروس مشهور روسی نیز تمامی ویژگی های استاندارد یک آنتی ویروس مناسب را به کاربران ارائه کرده و به بهترین شکل ممکن به محافظت از دستگاه های هوشمند اندرویدی آنان می پردازد.

با این حال کاربران نسخه موبایل Kaspersky می توانند با پرداخت سالانه 19 دلار از سایر امکانات آن نظیر anti phishing به هنگام ارسال پیامک و محافظت از داده های موجود در سرویس های آنلاین ذخیره سازی ابری بهره مند شوند.

Avira Free Antivirus

یک آنتی ویروس رایگان است که در حال حاضر تعداد کاربران آن در سراسر جهان به 447 میلیون نفر می رسد. استقبال کاربران از این آنتی ویروس در شرایطی اتفاق می افتد که این شرکت اخیرا از سرویس جدید خود برای محافظت از داده های موجود در سرویس های ابری ذخیره سازی اطلاعات رونمایی کرده است.

یکی از ویژگی های برجسته این آنتی ویروس محبوب آن است که در صورت شناسایی یک ویروس در سیستم یکی از کاربران آن در نقطه ای از جهان، تمامی کاربران Avira قادر خواهند بود بدافزار مذکور را شناسایی کرده و از بین ببرند.

Bitdefender Antivirus

درحالی که این روزها تعداد بسیار زیادی آنتی ویروس به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داشته و از عملکرد بسیار خوبی نیز برخوردارند، قیمت 29 پوندی آنتی ویروس Bitdefender Antivirus اندکی گران به نظر می رسد. به منظور حل این مشکل تخفیف هایی برای فروش این آنتی ویروس در نظر گرفته شده و به عنوان مثال خرید یک نسخه دارای قابلیت 3 با نصب و با پشتیبانی سه ساله به قیمت 89 پوند به فروش می رسد.

با وجود قیمت نسبتا گران، موتور استفاده شده در آنتی ویروس Bitdefender یکی از بهترین و دقیق ترین ها در زمینه اسکن فایل ها محسوب می شود و بسیاری از کاربران آن از کیفیت و عملکرد آن اظهار رضایت می کنند.  اعمال فیلترینگ برخی سایت ها با محتوای نامناسب، جلوگیری از ورود کاربر به سایت های آلوده، تامین امنیت جست وجوگرهای اینترنتی و در نهایت محافظت از رمزهای مورد استفاده کاربر از جمله ویژگی های برجسته این آنتی ویروس محبوب به شمار می رود.

Kaspersky AntiVirus

نرم افزار امنیتی Kaspersky که مدت ها است به عنوان یک آنتی ویروس قابل اعتماد در بازار محسوب می شود، امروزه با قیمت 29/99 پوند در اختیار کاربران قرار می گیرد.

این آنتی ویروس روسی به جز ویژگی های استانداردی که در اکثر آنتی ویروس های موجود در بازار یافت می شود، امکان مسدود کردن وب سایت های نامناسب، جلوگیری از باز شدن آدرس های اینترنتی آلوده و مانیتورینگ هوشمند فعالیت های کاربر در اینترنت و شناسایی بدافزارها و از بین بردن سریع آنان را دارد.

نکته مثبت در رابطه با آنتی ویروس Kaspersky آن است که شما در ازای پولی که می پردازید محصولی مناسب و کارآمد دریافت می کنید. گفتنی است به عقیده بسیاری از کارشناسان و وب سایت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات، آنتی ویروس Kaspersky یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین نرم افزارهای محافظتی در زمینه شناسایی و نابودسازی بدافزارها محسوب می شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها