کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

117 واحد رشد سهم امروز شاخص بورس تهران


کد خبر : ۲۵۴۴۳سه شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲:۱۷۶۵۷ بازدید

در معاملات بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل توانست با 117 واحد افزایش به رقم 74 هزار و 313 واحد برسد و با این حساب چهارمین روز ...
117 واحد رشد سهم امروز شاخص بورس تهران117 واحد رشد سهم امروز شاخص بورس تهران

در معاملات بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل توانست با 117 واحد افزایش به رقم 74 هزار و 313 واحد برسد و با این حساب چهارمین روز مثبت این هفته را رقم بزند.

نماگر تالار شیشه‌ای امروز از ابتدای شروع معاملات با روندی صعودی مواجه شد و به رقم ۷۴ هزار و ۳۸۶ واحد رسید. اما در اواسط معاملات،  این مقدار کاهش یافت و در نهایت به رقم ۷۴ هزار و ۳۱۳ واحد رسید.

شاخص کل بازده قیمتی و نقدی در معاملات امروز با ۱۱۷ واحد افزایش به رقم ۷۴ هزار و ۳۱۳ رسید. همچنین شاخص کل هم وزن با ۶۷ واحد صعود  عدد ۱۳ هزار و ۷۵۲ را تجربه کرد. همچنین در معاملات امروز شاخص آزاد شناور ۴۲۴ واحد رشد کرد و به کانال ۸۳ هزار و ۱۵۴ واحدی وارد شد.

 علاوه بر این ها شاخص بازار اول و دوم به ترتیب با ۱۱۹ و ۳۵ واحد افزایش ارقام ۵۱ هزار و ۹۶۲ و ۱۶۲ هزار و ۷۳۹ واحد را تجربه کردند.

ارزش معاملات امروز به ۱۹۴ میلیارد و ۹۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۹۵۵ میلیون و ۴۰۸ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۵۴ هزار و ۴۳۲ نوبت داد و ستد بود.

پتروشیمی پردیس صنایع پتروشیمی خلیج فارس معدنی و صنعتی گل گهر به ترتیب با ۶۳، ۳۲ و ۱۶ واحد کاهش بیشترین تاثیر را در کم رمق شدن نماگر بازار امروز داشتند. اما نماد شرکت‌های بانک پاسارگاد ایران خودرو و سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با ۵۰،۳۰ و ۲۵ واحد افزایش بیشترین تاثیر را در افزایش شاخص امروز بر جای گذاشتند.

بیشترین افزایش قیمت در معاملات امروز مربوط به نماد شرکت‌های لابراتوآر داروسازی دکتر عبیدی، ‌حمل و نقل توکا و توریستی و رفاهی آباد گران ایران بود. در طرف مقابل نماد شرکت‌های پتروشیمی پردیس، سرمایه‌گذاری آتیه دماوند و سیمان شاهرود بیشترین کاهش را در قیمت پایانی سهام خود مشاهده کردند.

 آیفکس نیز امروز به ۸.۳ واحد افزایش به رقم ۷۸۰.۱ رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران امروز به رقم ۱۲۵ میلیارد ۹۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۳۶۳ میلیون و ۴۱ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی نزدیک به ۱۸ هزار و ۵۰۰ داد و ستد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها