کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع


کد خبر : ۲۵۴۳۶سه شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹:۰۵۲۹۴۱ بازدید

شرکت چینی زد تی ای موفق به ساخت گوشی هوشمندی شده که دارای بسیاری از امکانات گوشی های همراه گران قیمت است، اما قیمت آن ....
عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوععرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع

شرکت چینی زد تی ای موفق به ساخت گوشی هوشمندی شده که دارای بسیاری از امکانات گوشی های همراه گران قیمت است، اما قیمت آن تنها 99 دلار است.

این گوشی که ZMax Pro نام دارد به  طور اختصاصی برای مشترکان پیش پرداخته اپراتور MetroPCS طراحی و عرضه شده و قرار است از اوایل پاییز عرضه شود.

گوشی یاد شده در بازار آمریکا نیز عرضه خواهد شد و جایگزینی برای ZMax 2 محسوب می شود که در سال 2015 توسط زد تی ای عرضه شده بود. از جمله ویژگی های این گوشی می توان به نمایشگر 6 اینچی، دوربین عقبی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، دو گیگابایت رم، ورودی USB Type C، باتری 3400 میلی آمپری و پردازنده Snapdragon 617 شرکت کوآلکوم و همین طور قابلیت شارژ سریع اشاره کرد.

حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت است، اما می توان این رقم را به میزان دلخواه افزایش داد. گوشی یاد شده حتی مجهز به حسگرهای اثرانگشت که در مدل های بسیار پیشرفته تلفن های همراه یافت می شوند نیز هست. زد تی ای اولین بار در سال 2007 گوشی های هوشمند ساخت خود را در بازارهای جهانی عرضه کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها