کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نجات معجزه آسای راننده وانت نیسان / تصاویر


کد خبر : ۲۵۳۴۷یکشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹:۲۳۲۸۳۰ بازدید

واژگونی وانت نیسان یخچال دار در بزرگراه آزادگان، محبوس شدن ومصدومیت شدید راننده این خودرورا به همراه داشت.

درپی اطلاع رسانی این حادثه از سوی رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 16 و گروه های امداد و نجات 5 و 7 با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت 7:26 دقیقه صبح امروز خود را به بزرگراه آزادگان، زیر پل فتح رساندند.

حجت اله قاسمی افسرآماده منطقه 4 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در مورد این حادثه اظهار داشت: یک دستگاه خودرو نیسان در مسیرشرق به غرب بزرگراه آزادگان درحال حرکت بود که ناگهان به علت نامشخصی از مسیر اصلی خارج شد و پس از برخورد با گاردریل کنار بزرگراه، واژگون شد.

وی با اشاره به مجروح و گرفتار شدن راننده نیسان وانت در داخل کابین در هم پیچیده آن، افزود: آتش نشانان به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده در مسیر بزرگراه، بررسی خودرو از نظر نشت بنزین و قطع جریان برق خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی نجات، مشغول امدادرسانی به راننده خودرو شدند.

افسر آماده منطقه 4 عملیات ادامه داد: نیروهای آتش نشانی در یک عملیات نفسگیر راننده 44 ساله خودرو وانت که در شرایط بسیار ناایمنی قرار داشت را از بین آهن پاره های اتاقک خودرو خارج کردند و وی را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

قاسمی با اعلام این که خودرو وانت با کمک آتش نشانان به حالت اولیه بازگردانده و تحویل عوال انتظامی شد، خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.

dv9ygq27rbaerotsnmv.jpg

sdht5u1tq6brb54mmq6q.jpg

15fnfjlrwdjvo8ehfxjv.jpg

qbt1fr0sqy2f8f3iegeh.jpg

9z3oan463jm10d9j5lzn.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها