کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

میزان حقوق هیات مدیره تامین اجتماعی و مدیرعامل شستا


کد خبر : ۲۵۲۹۸شنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳:۴۷۲۸۷۰ بازدید

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حقوق 10 میلیون تومانی هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، گفت: به عنوان مدیرعامل سازمان ...

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حقوق 10 میلیون تومانی هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، گفت: به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکنون حقوقی به خاطر این سمت از این سازمان دریافت نکرده‌ام.

سیدتقی نوربخش در توضیح فیش‌های حقوقی هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، گفت: حقوق هیات مدیره این سازمان حدود 10 میلیون تومان است البته این میزان از حقوق مدیران این سازمان در دولت دهم (یعنی پیش از سال 92) کمتر است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، تصریح کرد: هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در دولت دهم بین 12 تا 14 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کردند که با وجود رشد بودجه‌ای، هیات مدیره فعلی حقوق کمتری دریافت می‌کنند.

نوربخش تاکید کرد: به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکنون حقوقی به خاطر این سمت از این سازمان دریافت نکرده‌ام.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در واکنش به انتقادات مطرح شده از سوی برخی نمایندگان در خصوص عملکرد شستا، گفت: شستا از شفاف‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور است که از مجموعه پاکدست و کارآمد برخوردار است، هیچ حقوقی بالاتر از 12 میلیون در این مجموعه پرداخت نشده است، مدیرعامل شستا نیز از سال‌های قبل کمتر و 12 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها