کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تردد بار و مسافر زمینی از ایران به ترکیه هم تعلیق شد


کد خبر : ۲۵۲۹۱شنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۲۹۱۸۸۵ بازدید

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی از تعلیق تردد بار و مسافر از طریق مرزهای زمینی از مرزهای بازرگان، سرو و رازی به کشور ترکیه ...

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی از تعلیق تردد بار و مسافر از طریق مرزهای زمینی از مرزهای بازرگان، سرو و رازی به کشور ترکیه از ساعت چهار صبح امروز خبر داد.

عبدالحسین علی اکبری‌ با اعلام این خبر اظهار داشت: علت لغو ترددها به دلیل عدم حضور کارمندان و کارکنان کشور همسایه برای رسیدگی به امور تردد مرزی است.

وی افزود: آخرین تردد میان دو کشور از مرز بازرگان در ساعت چهار صبح امروز 26 تیرماه رخ داد که بر اساس آن عده‌ای از هموطنان به داخل مرزهای کشور وارد شدند و پس از آن کارمندان و کارکنان ترکیه در آن سوی مرز محل کار خود را ترک کردند.

وی یادآور شد: در حال حاضر هیچگونه ترددی از سه مرز بازرگان، سرو و خسروی در آذربایجان غربی صورت نمی‌گیرد.

به گفته مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی تا کنون هیچ‌گونه دستوری مبنی بر لغو تردد یا بستن مرز از جانب دولت به ما ابلاغ نشده است و برای از سرگیری تردد، منتظر تلطیف اوضاع داخلی ترکیه هستیم.

علی اکبری اضافه کرد: روزانه به طور میانگین 850 دستگاه کامیون از مرز مشترک دو کشور و 360 هزار مسافر در سه ماه ابتدای سال جاری از مرز بازرگان تردد داشتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها