کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نیروهای نظامی و اطلاعاتی ایران در حالت آماده‌باش


کد خبر : ۲۵۲۷۶شنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸:۲۲۱۲۴۴ بازدید

دبیر شورای عالی امنیت ملی با محکوم کردن کودتای نافرجام گروهی از نظامیان ترکیه گفت: از ابتدای شکل گیری بحران در این کشور ضمن ...

دبیر شورای عالی امنیت ملی با محکوم کردن کودتای نافرجام گروهی از نظامیان ترکیه گفت: از ابتدای شکل گیری بحران در این کشور ضمن ارتباط با مسئولین امنیتی و سیاسی ترکیه روند اقدامات رابا حساسیت زیر نظر داشتیم.

بر اساس گزارش صداوسیما، علی شمخانی با اشاره به حضور گسترده مردم ترکیه برای دفاع از امنیت، ثبات و دموکراسی در این کشور افزود: خواست و اراده مردم اصلی ترین معیار اصالت هرگونه تحول سیاسی در کشورهاست.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام حمایت از دولت قانونی ترکیه هرگونه اقدامی را که بر هم زننده ثبات، امنیت و آرامش در این کشور شود خارج از منافع اصولی مردم این کشور می داند و با آن مخالف است.

همچنین وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به رخدادهای اخیر ترکیه، تاکید کرد که کودتا در منطقه ما هیچ جایگاهی ندارد.

محمدجواد ظریف روز شنبه در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: دفاع شجاعانه مردم ترکیه از دموکراسی و دولت منتخب خود این امر را ثابت کرد که کودتا در منطقه ما هیچ جایگاهی ندارد و محکوم به شکست است.

در همین حال، وزیر اطلاعات ایران با اشاره به کودتا در ترکیه گفت نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در حد ضرورت به حال آماده باش درآمده اند و مرزها در کنترل کامل است.

محمود علوی گفت: نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در حد ضرورت به حال آماده باش درآمده اند و مرزها در کنترل کامل است. 

وزیر اطلاعات افزود: برای ترکیه آرزوی امنیت و ثبات می کنیم.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها