کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زمان حذف دفترچه بیمه تأمین اجتماعی


کد خبر : ۲۵۱۵۹سه شنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴:۱۴۱۰۸۱۶ بازدید

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از حذف دفترچه‌ بیمه سازمان تأمین اجتماعی از مرداد ماه در سراسر کشور خبر داد و گفت: از مرداد بیمه‌شدگان ...

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از حذف دفترچه‌ بیمه سازمان تأمین اجتماعی از مرداد ماه در سراسر کشور خبر داد و گفت: از مرداد بیمه‌شدگان در مراکز ملکی تأمین اجتماعی، نیازی به ارائه دفترچه بیمه نخواهند داشت.

سیدتقی نوربخش درباره‌ حذف دفترچه‌های تأمین اجتماعی اظهار کرد: پرونده‌ الکترونیک بیمه‌شدگان و حذف دفترچه‌های بیمه در استان یزد به صورت پایلوت در حال اجرا بود و نتایج خوبی داشت. در استان یزد که به صورت آزمایشی طرح حذف دفترچه‌ها اجرا می‌شد، بیمه‌شدگان می‌توانستند تنها با ارائه شماره کارت ملی تحت درمان در مراکز ملکی ما قرار بگیرند و داروهایشان را نیز از همین طریق دریافت کنند. این برنامه به صورت سراسری در مراکز ملکی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور از مردادماه به اجرا درخواهد آمد.

وی ادامه داد: کارت هوشمند درمان نیز در مراحل بعدی مد نظر خواهد بود و قرار است مزایای دیگری اعم از کارت شناسایی به آن اضافه شود. این کارت برای سهولت بیمه‌شدگان به خصوص برای استفاده از خدمات بخش درمان غیرمستقیم طراحی شده و به صورت سیمکارت هوشمندی خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها