کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ از Galaxy J2 2016 رونمایی کرد


کد خبر : ۲۵۰۵۵شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱:۳۸۲۹۳۳ بازدید

سامسونگ از یک گوشی پایین رده جدید به نام گلکسی جی 2 (2016) پرده برداشته است که، با وجود مشخصات سخت‌افزاری پایین، ادعا می‌شود ...
سامسونگ از Galaxy J2 2016 رونمایی کردسامسونگ از Galaxy J2 2016 رونمایی کرد

سامسونگ از یک گوشی پایین رده جدید به نام گلکسی جی 2 (2016) پرده برداشته است که، با وجود مشخصات سخت‌افزاری پایین، ادعا می‌شود سرعت بالایی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها دارد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از جی‌اس‌ام، پس از لو رفتن اطلاعات Galaxy J2 2016 در هفته‌های گذشته، که مشخصات سخت‌افزاری و طراحی آن را به ما اعلام کرده بود، سامسونگ این گوشی را رسما معرفی کرد.

(Galaxy J2 (2016 پردازنده‌ای 4 هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز در اختیار دارد و از نمایشگر 5 اینچی 720p استفاده می‌کند. درون این دستگاه 1.5 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا قرار داده شده و وظیفه روشن نگه داشتنش را یک باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی برعهده گرفته است. همچنین دوربین‌های عقب و جلو این گوشی پایین‌رده به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسل کیفیت دارند.

به دور دوربین اصلی دستگاه یک چراغ LED حلقه‌ای شکل قرار گرفته است که با تغییر رنگ خود شما را از تماس‌ مخاطبان خاص، نوتیفیکیشن اپ‌ها و مواردی از این قبیل مطلع می‌سازد. ویژگی دیگر Turbo Speed Technology نام دارد که سامسونگ ادعا می‌کند باز کردن اپ‌ها را، در مقایسه با گوشی‌هایی با دو برابر رم، تا 40 درصد سریع‌تر انجام می‌دهد.

فروش (Galaxy J2 (2016 از هفته آینده با قیمتی حدود 145 دلار در هند آغاز می‌‎شود، ولی هنوز تاریخ عرضه جهانی آن مشخص نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها