کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برترین گوشی‌های اندرویدی سال


کد خبر : ۲۴۹۱۹دوشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۳۳۴۲۷ بازدید

کوچک، بزرگ، قطور یا باریک، چنانچه شما برای خرید یک دستگاه گوشی هوشمند به بازار مراجعه کنید با طیف متنوعی از گوشی‌های هوشمند ...
برترین گوشی‌های اندرویدی سالبرترین گوشی‌های اندرویدی سال

کوچک، بزرگ، قطور یا باریک، چنانچه شما برای خرید یک دستگاه گوشی هوشمند به بازار مراجعه کنید با طیف متنوعی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی مواجه خواهید شد. برخلاف چرخه ارائه محصول اپل که بسیار انعطاف ناپذیر است، شرکای سخت‌افزاری گوگل هر ساله طیف وسیع و متنوعی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی را به بازار عرضه می‌کنند.

اما در این میان مشکلاتی نیز وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می‌شود. با توجه به تعدد و تنوع گوشی‌های هوشمند اندرویدی، ملاک شما برای انتخاب گزینه مناسب چیست؟ خوش‌بختانه ما تمامی گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار را بررسی کرده و بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

کوچک یا بزرگ

یکی از نقاط قوت گوشی‌های اندرویدی امکان انتخاب از میان طیف وسیعی از سخت‌افزارهای موجود در بازار است. هرکدام از شرکت‌های تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی سعی می‌کنند با ارائه سخت‌افزاری قدرتمند و یک رابط کاربری زیبا و منحصر به فرد توجه کارشناسان و خریداران را به خود جلب کرده و زمینه را برای افزایش فروش خود فراهم کنند.

سوالی که در این میان مطرح می‌شود آن است که آیا شما واقعا به یک نمایشگر Quad HD یا یک دوربین فیلمبرداری با کیفیت 4K نیاز دارید؟ یا اینکه قرار است چه استفاده خاصی از بازار رو به رشد فبلت‌ها (گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ) داشته باشید؟ دلیل اصلی مطرح شدن چنین سوالی آن است که بیشتر گوشی‌های هوشمند قدرتمند موجود در بازار از صفحه نمایش‌های5.5 اینچی بهره می‌برند.

اما چنانچه شما به دنبال گوشی‌های هوشمند میان رده باشید بازهم با تنوع قابل توجهی روبه رو خواهید شد که مدل‌های Moto G series کمپانی Alcatel از این دسته‌ هستند. چنانچه خواهان گوشی‌های باریک‌تر با پردازنده‌های قدرتمند باشید گوشی Galaxy S7 گزینه جذابی بوده و به راحتی گوشی Sony Xperia Z5 Compact را پشت سر می‌گذارد. فارغ از اینکه شما گوشی به اندازه تبلت می‌خواهید یا گوشی‌های هوشمند باریک و در نهایت مدل‌های میان رده را ترجیح می‌دهید، انتخاب‌های بسیار زیادی را پیش روی خود خواهید داشت.


نسخه‌های مختلف نرم‌افزاری

فراموش نکنید که تمامی اندرویدهای عرضه شده به بازار مانند هم نیستند. تولید‌کنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند نظیر HTC و Samsung مدتی است که نسخه اندروید مختص به خود را در محصولات شان استفاده می‌کنند. اما چنانچه شما خواهان تجربه اندروید خالص گوگل باشید باید سراغ محصولاتی با نام Nexus بروید چرا که محصولات عرضه شده با نام Nexus تجربه‌ای بی‌نظیر از تعامل با سیستم عامل خالص گوگل را در اختیار شما قرار می‌دهند.

در حال حاضر آخرین نسخه اندروید که به بازار عرضه شده است با نام مارشمالو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد بنابراین چنانچه قصد خرید یک گوشی هوشمند اندرویدی را دارید حتما محصولی را خریداری کنید که از آخرین نسخه اندروید بهره‌مند باشد.


معراج آگاهی



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها