کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هرکیلو شکر در عمده‌فروشی 3070 تومان


کد خبر : ۲۴۸۹۵یکشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴:۳۰۱۳۴۷ بازدید

عضو هیئت مدیره اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم شکر در چند روز گذشته با افزایش مجدد روبرو بوده ...

عضو هیئت مدیره اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم شکر در چند روز گذشته با افزایش مجدد روبرو بوده است گفت: نرخ این محصول در بنکداری‌ها به 3070 تومان رسیده است و شرایط دریافت این محصول در بنکداری‌ها با محدودیت‌ روبرو است.

علی حسنی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: روند افزایش قیمت شکر در بازار مصرف کماکان ادامه دارد و نرخ این محصول در سطح بنکداری به قیمت 3070 تومان در هر کیلو رسیده است و نرخ این محصول در بازار مصرف تا 12 درصد می‌تواند افزایش پیدا کند. 

وی درباره دلایل این افزایش قیمت نیز افزود: با توجه به  اینکه در خصوص قیمت شکر ارگانهای مختلفی از جمله  وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و بورس کالا تاثیرگذار هستند قیمت این محصول نوسانات زیادی پیدا کرده است همچنین به نظر می‌رسد که ذخایر استراتژیک شکر کاهش یافته است. 

عضو هیئت مدیره بنکداران مواد غذایی گفت: براساس استعلامی که از شرکت بازرگانی دولتی ایران صورت گرفته محموله‌های بزرگ شکر در حال ورود به کشور است که این امر می‌تواند باعث کاهش قیمت دوباره این محصول شود. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر برای دریافت شکر براساس نرخ مصوب و  حواله‌های دریافتی از شرکت بازرگانی دولتی ایران با محدودیت‌ حجم و زمانی روبرو هستیم. 

حسنی درباره قیمت روغن نیز گفت: برخلاف مواردی که در خصوص افزایش قیمت روغن مطرح می‌شود این محصول افزایش قیمتی در سطح بنکداری از عید تا امروز نداشته  و به قیمت روی محصول به فروش می‌رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها