کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش قیمت گوشت مرغ تا چند روز آینده


کد خبر : ۲۴۸۹۲یکشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰:۴۳۹۱۵ بازدید

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت:افزایش جوجه ریزی و عرضه از نیمه دوم تیر ماه منجر به کاهش قیمت مرغ به مرز 6500 تومان خواهد شد .

محمد یوسفی رئیس اتحادیه پرورش دهندگان مرغ گوشتی درخصوص روند افزایشی قیمت مرغ اظهار داشت: تقاضای بالای خرید در ماه رمضان و بالارفتن نهاده های اولیه افزایش قیمت مرغ را به همراه داشته است.

وی افزود: در حال حاضر هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 800 الی 5 هزار تومان و مرغ آماده به طبخ در عمده فروشی ها 6 هزار و 800 و خرده فروشی های میادین میوه و تره بار 6 هزار و 980 تومان به فروش می رسد.

یوسفی با اشاره به تاثیر عرضه مرغ منجمد بر بازار بیان کرد: عرضه مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی همراه با افزایش تقاضا می تواند منجر به کاهش قیمت مرغ در بازار شود.


کاهش جوجه ریزی کفه مرغ را بالا برد

 مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: کاهش جوجه ریزی در فروردین و اردیبهشت ماه و بالا رفتن هزینه های تمام شده برای مرغداران باعث به وجود آمدن این گرانی شده است.

یوسف خانی با اشاره به تاثیرعرضه مرغ منجمد در بازار بیان کرد: توزیع مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی تا حدودی منجر به کاهش قیمت مرغ گرم در بازار شده  چرا که در غیر اینصورت قیمت هر کیلو مرغ گرم از 8 هزار تومان تخطی می کرد ضمن اینکه قیمت مرغ منجمد در مقایسه با مرغ گرم مناسب است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی تصریح کرد: افزایش جوجه ریزی در خرداد ماه و به دنبال آن افزایش عرضه از نیمه دوم تیر ماه منجر به کاهش قیمت مرغ به مرز 6 هزار و 500 تومان خواهد شد گرچه این رقم با توجه به افزایش نهاده ها صرفه اقتصادی برای مرغداران را در برندارد .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها