کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتشار تصویر وانت رنو آلاسکان چند روز مانده به رونمایی


کد خبر : ۲۴۷۷۴چهارشنبه، ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۴۷۸۹۹۸ بازدید

نمونهٔ کانسپت وانت رنو آلاسکان در سپتامبر گذشته رونمایی شد و اعلام گردید که سازندهٔ فرانسوی قصد تولید آن را دارد. به نظر می‌رسد نسخهٔ ...

پدال- نمونهٔ کانسپت وانت رنو آلاسکان در سپتامبر گذشته رونمایی شد و اعلام گردید که سازندهٔ فرانسوی قصد تولید آن را دارد. به نظر می‌رسد نسخهٔ تولیدی این وانت در حال حاضر آماده‌شده باشد و به‌زودی شاهد رونمایی آن باشیم اما فقط چند روز قبل از رونمایی رسمی، یک تصویر جاسوسی بدون پوشش از آلاسکان نهایی به بیرون درز کرده است که تا حد زیادی ظاهر آن را مشخص می‌سازد.
 

وانت رنو آلاسکان


آنچه از این تصویر مشخص است این است که آلاسکان در طراحی پیرو زبان طراحی نوین رنو خواهد بود به‌طوری‌که چراغ‌ها و جلوپنجرهٔ آن مشابه محصولات اخیر رنو همچون مدل کاجار است درحالی‌که خطوط جلوپنجره نیز به داچیا داستر شباهت دارند. همچنین در قسمت‌های مختلفی چون آینه‌های جانبی، اطراف پروژکتورها و قسمت زیرین سپر از کروم استفاده‌شده است.

مرسدس بنز نیز اخیراً ساخت وانتی را آغاز کرده که تصاویر جاسوسی آن به‌تازگی منتشر شد و احتمالاً GLT نام خواهد داشت. با توجه به همکاری میان دایملر و رنو-نیسان، مرسدس بنز GLT بر روی پلت فرم نیسان ناوارا ساخته می‌شود و رنو آلاسکان هم دقیقاً مانند GLT بر روی پلت فرم ناوارا ساخته‌شده و در دو گونهٔ 2×4 و 4×4 عرضه خواهد شد. رنو آلاسکان به‌احتمال‌زیاد مجهز به یک پیشرانهٔ 1.6 لیتری توربودیزل dCi با دو سطح قدرت 135 و 165 اسب بخار بوده و ظرفیت حمل حداکثر 1 تن بار را خواهد داشت.

قرار است آلاسکان به‌طور رسمی در روز پنجشنبه در یک رویداد ویژه رونمایی شده و سپس فروش آن در سطح جهان آغاز گردد. برخلاف نسخهٔ وانت داچیا داست Oroch که فقط در آمریکای جنوبی عرضه می‌شود. شایان‌ذکر است هرچند نسخهٔ کانسپت به‌صورت دو کابین بود اما رنو قصد دارد مدل تولیدی آلاسکان را در چندین نمونه همچون تک کابین عرضه کند.

وانت رنو آلاسکان به ادعای سازنده برای هر دو هدف و کاربری تفریحی و تجاری ساخته‌شده است. طبق گفتهٔ رنو، آلاسکان به‌اندازهٔ کافی راحت طراحی‌شده که برای استفادهٔ روزانه مناسب باشد؛ بنابراین هدف از تولید این وانت، ساخت یک وسیلهٔ چندمنظوره است که هم بتوان از آن برای تردد روزمره استفاده کرد و هم برای حمل بار و انجام کارهای سخت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها