کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فریب تماس‌های تلفنی برای فروش سیم کارت را نخورید


کد خبر : ۲۴۷۳۱سه شنبه، ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۱۷۱۷۳۹ بازدید

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: مردم فریب تماس‌های تلفنی برای فروش سیم کارت را نخورند.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: مردم فریب تماس‌های تلفنی برای فروش سیم کارت را نخورند.

مدتی است که افرادی نا‌شناس که بعضا خود را از کارکنان دفا‌تر پیش خوان و حتی از کارکنان شرکت مخابرات معرفی می‌کنند، با فریب شهروندان اقدام به کلاهبرداری از مشترکان می‌نمایند و این در حالی است که برخی از این فریب خوردگان، شرکت مخابرات را عامل این امر می‌دانند در حالی که شرکت مخابرات قبلا دراین خصوص هشدارداده است.

این افراد ضمن تماس با مشترکان، آنان را برنده یک عدد سیم کارت رند همانند سیم کارت فعلی خودمعرفی می‌نمایند و با داشتن روابط عمومی بالا سعی در فریب شهروندان دارند که متاسفانه در بسیاری از مواقع، شاهد رسیدن این اشخاص به اهدافشان هستیم.

حسین آتشکاری؛ مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه در این باره به خبرنگار ایلنا در کرمانشاه گفت: افرادی که خود را نماینده شرکت مخابرات می‌نامند، در تماس‌های تلفنی خود با اعلام این مطلب که از طرف مخابرات تماس گرفته و سیم کارتهایی ویژه با امکاناتی خاص از قبیل: پایین بودن هزینه مکالمه، ارتباط بین المللی رایگان، اینترنت پرحجم و ارزان را در اختیار دارند، مردم را تشویق به خرید این سیم کارت‌ها با قیمت‌هایی چند برابر بازار می‌کنند.

حسین آتشکاری بیان کرد: دفا‌تر پیشخوان دولت و نمایندگی‌های مجاز همراه اول تنها مراجع قانونی فروش سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول بوده که دارای نرخ قانونی و مشخص هستند.

وی بیان کرد: بدیهی است شرکت مخابرات استان کرمانشاه در قبال خرید سیم کارت‌هایی که از طریق تلفنی و بازاریابی عرضه می‌شود هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

آتشکاری در پایان افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود به چنین تماس‌هایی پاسخ مثبت ندهند زیرا برای فروش سیم کارت‌های همراه اول هیچ گونه تماس تلفنی ازسوی مخابرت گرفته نمی‌شود.

وی به چنین تماس گیرندگانی توصیه کرد، دست ازاین گونه اقدامات بردارندزیرااین اقدام می‌تواندمصداق کلاهبرداری باشدکه قانون برای آن مجازات‌های سنگینی درنظرگرفته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها