کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی ارزان‌ترین تبلت‌های ده اینچی بازار


کد خبر : ۲۴۶۹پنجشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰:۱۱۸۱۳۴ بازدید

تبلت‌های ده اینچی جدید مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید بوده و نمونه‌های گران قیمت از سیستم‌عامل ویندوز پشتیبانی می‌کنند

 با رشد عرضه و تقاضا برای تبلت‌هایی که قابلیت اتصال به صفحه کلید را داشته و به این ترتیب قابلیت کاربردی شبیه تری به لپ تاپ دارند، تبلت‌های 10 اینچی در بازار محبوب شده‌اند.این تبلت‌ها (نمونه‌های 9 تا11 اینچی) که اکثرا مبتنی بر سیستم عامل ویندوز یا IOS APPLE هستند معمولا قیمت بالایی داشته و به همین دلیل مخاطبان خاصی دارند.

اما این اواخر برخی از شرکت‌های تولید و عرضه کننده اقدام به عرضه تبلت‌های 9 تا 11 اینچی با قیمت ارزان‌تر از سایر نمونه‌های بازار کرده‌اند. تبلت‌هایی که با قیمت حدودی 480 تا یک میلیون تومان به هوای رقابت با نمونه‌های دو میلیون تومانی و گران‌تر به بازار عرضه شده‌اند.این تبلت‌ها که از سیستم عامل آندروید بهره می‌برند محصول برندهایی است که طی یک سال اخیر در عرضه تبلت‌های ارزان قیمت مشهور شده‌اند. در نتیجه موطن اصلی اکثرشان کشور چین است. با توجه به رشد عرضه چنین تبلت‌هایی در این بخش ما به معرفی برخی از این تبلت‌ها در بازار می‌پردازیم. اگر علاقه‌مند به خرید تبلت 9 تا 11 اینچی هستید و تا کنون قدرت مالی خرید این تبلت‌ها را نداشتید، این مطلب را بخوانید. شاید تبلت‌هایی که در این بخش معرفی شده‌اند نیازتان را رفع کنند.

dj9r079727y03n38zvt.png

LENOVO

این برند که در زمینه تولید محصولات کامپیوتری معروف بوده و یکی از برندهای مطرح و محبوب در بازارهای جهانی و البته بازار داخلی به شمار می‌آید برای تصاحب سهم بیشتری از میزان فروش بازار اقدام به عرضه تبلت‌هایی با قیمت ارزان کرده است و تاکنون تبلت‌هایی با قیمت 600 تا 800 هزار تومان با صفحه نمایش 7 اینچی در سبد محصولات این برند مشاهده‌ کرده‌ایم. حالا این برند یک تبلت 1/10 اینچی ارزان برای علاقه‌مندان به تبلت‌های صفحه بزرگ به بازار عرضه کرده است. این تبلت که Ideapad S6000 - 16GB نام دارد به صفحه نمایش لمسی مالتی تاچ با قابلیت دریافت چندین لمس همزمان از نوع LCD و با وضوح تصویر 800 × 1280پیکسلی مجهز است.

تبلت مذکور همچنین به پردازنده Quad core Cortex A7 CPU 1.2GHz مجهز است. این تبلت قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و قابلیت نصب سیم کارت را داشته و در ضمن به GPRS، GPS ، بلوتوث،   دوربین 5 مگاپیکسلی،  وب‌کم، حسگر شتاب سنج، پورت  microUSBو... مجهز است. سیستم‌عامل این تبلت هم Google Android v4.2 - Jelly Bean است. در مورد باتری هم باید بگوییم که باتری این تبلت ده اینچی قابلیت کارکرد مداوم هشت ساعت را دارد. قیمت در نظر گرفته شده برای این تبلت حدود 930 هزار تومان است.


e1do6ujfnzupf59yagys.jpg

 

dj9r079727y03n38zvt.png

ARCHOS

این برند هم که روی تولید تبلت‌های آندرویدی با صفحه نمایش 7 اینچی متمرکز است چند نمونه از تبلت‌های 10 اینچی را به بازار عرضه کرده است.مدل  XS - 16GB  101 یکی از گران‌قیمت‌ترین تبلت‌های 10 اینچی این برند است. تبلت مذکور به صفحه نمایش 1/10 اینچی Capacitive با قابلیت 5 لمس همزمان و با وضوح تصویر 800 × 1280 پیکسل مجهز است.

 این تبلت به پردازنده TI OMAP ARM Cortex-A9 1.5GHz، پردازنده گرافیکی PowerVR SGX544 و سیستم‌ عامل Android 4.0.3 Ice Cream Sandwich مجهز است. البته سیستم‌عامل قابلیت ارتقای به نسخه Jelly Bean را نیز دارد. در مورد کارکرد باتری هم باید بگوییم که این دستگاه تا ده ساعت یک کاربر را برای گشت زنی در اینترنت پشتیبانی می‌کند. قیمت این تبلت در حدود 600 گرمی حدود 920 هزار تومان است. مدل  Titanium HD 97 هم از تبلت‌های ده اینچی محبوب ARCHOS در بازار داخلی است که در طراحی بدنه دستگاه آن یک پوشش آلومینیومی یکپارچه و با کیفیت استفاده شده است که در میان مدل‌های در این سطح قیمت کمتر مرسوم است. بخش روی دستگاه هم توسط پوشش یکپارچه محافظ نمایشگر پوشش داده شده است که تا لبه‌های 97 Titanium HD نیز امتداد دارد. برای اتصال بخش نمایشگر به بدنه نیز از نوار یکپارچه ظریف هم رنگ با پوشش دور نمایشگر استفاده شده است. این تبلت که به سیستم‌عامل Android v4.1 JellyBean مجهز است حدود 640 گرم وزن دارد و با قیمت 709 هزار تومان به بازار عرضه شده است.



 

dj9r079727y03n38zvt.png

AINOL

مدل  Novo9 Spark هم از تبلت‌های ارزان سایز بزرگ از این خانواده در بازار است. این تبلت به صفحه نمایش 7/9 اینچی با قابلیت تشخیص 10 لمس همزمان، پردازنده ARM Cortex A7 quad core 1.5GHz، سیستم‌عامل Google Android v4.1.1 Jelly Bean و... مجهز است و در ضمن قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای،  قابلیت نصب کارت حافظه را داشته و به دوربین، وب کم، حسگر شتاب سنج، پورت  microUSB و HDMI مجهز است. قیمت در نظر گرفته برای این تبلت در حدود 880 هزار تومان است.
 

gw3qczo5rgrh0x4sw9y.jpg
 

dj9r079727y03n38zvt.png

TwinMOS

TwinTAB T102D1 - 16GB هم از تبلت‌های ده اینچی ارزان از این خانواده است. این تبلت به پردازنده ARM Cortex-A9, Dual-Core 1.6، صفحه نمایش 1/10 اینچی پشتیبانی از 5 لمس همزمان و سیستم‌عامل Google Android Jelly Bean 4.1.2 مجهز است.این تبلت همچنین قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای را داشته و به بلوتوث،  دوربین، وب کم، حسگر شتاب سنج، پورت  HDMI و... مجهز است. قیمت در نظر گرفته شده برای این تبلت در حدود 740 هزار تومان است.


oytjb8jv0xq97syjk4o.jpg
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها