کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موج تازه پول لازم‌ها در بازار مسکن


کد خبر : ۲۴۵۹پنجشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۹:۴۷۴۶۱۸ بازدید

روز گذشته یک واحد مسکونی 90 متری تکواحدی در خیابان ستارخان متری 3 میلیون و 450 هزار تومان قیمت‌گذاری شد و مالک اظهار کرده است که «واقعا پول لازم» است.

از سوی دیگر در خیابان آلاله واقع در خیابان آیت اله کاشانی، واحدی به متراژ 86 متر مربع 2 سال ساخت با کلیه امکانات متری 4 میلیون و 200 هزار تومان به خریدار تحویل داده می‌شود؛ چراکه فروشنده تاکید کرده است: «شدیدا پول لازم» است. 

علاوه براین مالکی واحد 76 متری نوساز خود را که از کلیه امکانات نیز برخوردار است در خیابان شهرزیبا متری 3 میلیون و 680 هزار تومان ارزش گذاری کرده است و در فایل فروش واحدش عنوان کرده که «به دلیل نیاز مالی نرخ فروش، زیر قیمت» است. همچنین 4 میلیون و 50 هزار تومان قیمت هر متر مربع یک واحد مسکونی 77 متری در یکی از محله‌های پونک است. فروشنده به این مساله اشاره کرده است که برای فروش هرچه سریع‌تر واحدش «قیمت فروش را کمتر از قیمت واقعی منطقه» تعیین کرده است. این روزها نمونه این چنینی واحدهای مسکونی فروشی در محله‌های مختلف غرب تهران به طور چشمگیری به چشم می‌خورد. 

شاید یکی از دلایلی که باعث شده است، تا در حال حاضر تعداد فروشنده‌های پول لازم در غرب تهران افزایش پیدا کند، حجم بالای ساخت و سازها در غرب تهران است. با این تفاسیر و با توجه به شواهد در بازار مسکن غرب تهران می‌توان به این موضوع پی برد که موجی از فروشنده‌های پول‌لازم در غرب تهران راه افتاده است. رکود در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی غرب تهران طی چند ماه اخیر باعث شده تا فروشنده‌ها با عناوینی همچون «پول لازم بودن» یا  «زیر قیمت بودن واحدشان»، خریداران را تشویق به خرید کنند، اما حالا که خریداران با نرمش عده‌ای از فروشنده‌ها روبه‌رو شده‌اند معتقد هستند که هنوز وقت خرید فرا نرسیده است و فروشنده‌ها باید تاوان بیشتری از بابت افت قیمت‌های پیشنهادی فروش بدهند!




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها