کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرایط فروش خودروهای DS برای مدت محدود با تحویل فوری


کد خبر : ۲۴۵۱۷چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸:۳۷۲۹۴۵ بازدید

آرین موتور، نماینده رسمی DS Automobiles در ایران، به تازگی شرایط فروش استثنایی خود برای برند پرمیموم DS را برای مدتی محدود و همچنین ...

hel34lvi9j2efxe0a4z.jpg


آرین موتور، نماینده رسمی DS Automobiles در ایران، به تازگی شرایط فروش استثنایی خود برای برند پرمیموم DS را برای مدتی محدود و همچنین تعداد محدودی خودرو اعلام کرده است.

DS برند پرمیوم فرانسوی است که از زمستان سال گذشته بطور رسمی وارد ایران گردید. DS برند رقیب پرمیوم های آلمانی و ژاپنی است و با بالاترین استاندارد های خودروهای این رده به تولید می رسد.

در شرایط فروش ویژه آرین موتور، خودروهای کوپه پنج در DS 5 با قیمت 207 میلیون تومان به خریداران عرضه می شود.

مشتریان محترم می توانند خودروهای DS 5 را با استفاده از تسهیلات 960 میلیون ریالی با اقساط 12 ماهه بدون بهره یا 24 ماهه با بهره 18 درصد است خریداری کنند. در شرایط فروش اقساطی خریداران محترم می بایست مبلغ  111 میلیون تومان بعنوان پیش پرداخت واریز کنند و مابقی مبلغ را در اقساط 12 ماهه بدون بهره به مبلغ هر قسط 8 میلیون تومان یا 24 قسط  ماهانه با بهره 18 درصد به مبلغ هر یک چهار میلیون وهفتصد و نود هزار تومان پرداخت کنند . همچنین جهت رفاه مشتریان می توانند چک های اقساط راه به صورت دوماه یکبار پرداخت کنند .  موعد تحویل خودروهای دی اس 5 در این شرایط فروش فوری است . البته این شرایط فروش برای تعداد محدودی خودرو و برای مدتی محدود برقرار خواهد بود. 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها