کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش 20 درصدی قیمت ذرت


کد خبر : ۲۴۴۹چهارشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹:۰۴۳۰۳۲ بازدید

دبیر انجمن جوجه یک روزه با بیان اینکه بازار از آرامش نسبی برخوردار است، گفت: قیمت نهاده نسبت به ماه‌های گذشته تا 20 درصد کاهش یافته و در حال حاضر ذرت و سویا در بازار 850 و 1850 به فروش می رسد.

حسن مهربانی یگانه  در مورد وضعیت جوجه‌ریزی و روند توزیع نهاده اظهار داشت: جوجه ریزی همانند گذشته و طبق روال قبلی در حال انجام است و مشکلی وجود ندارد. در مورد نهاده‌ها نیز در حال حاضر قیمت‌ها اندکی کاهش پیدا کرده است و دلیل آن نیز ثبات و آرامش در بازار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت ذرت که در سه ماه گذشته تا 1100 تومان نیز رسیده بود به 850 تومان رسیده است(بیش از 20 درصد کاهش)، گفت: قیمت سویا نیز تا نزدیک 2هزار تومان نیز افزایش یافته بود ولی الان به 1850 تومان رسیده و به نوعی ثباتی که در بازار ایجاد شده، به تولید کنندگان امید می‌دهد.

دبیر انجمن جوجه یکروزه با بیان اینکه ماهانه حدود 90 میلیون جوجه ریزی انجام می‌شود که روال طبیعی را طی می‌کند و مشکلی وجود ندارد، در مورد وضعیت بازار در ایام عید، خاطر نشان کرد:‌همیشه در مناسبت‌ها تغییراتی در بازار ایجاد می شود ولی با توجه به آرامش نسبی که وجود دارد بعید است امسال با نزدیک شدن به ایام عید با تلاطم‌های شدیدی روبه‌رو شویم.

وی در مورد خرید نهاده از پشتیبانی امور دام، بیان کرد:‌در تیر و مرداد ماه خرید هایی از پشتیبانی امور دام داشتیم ولی در حال حاضر خریدی توسط اعضای انجمن انجام نشده است، و در مورد قیمت نهاده نیز بازار خود نرخ‌ را تعیین می‌کند و به قیمت‌های پشتیبانی امور دام کاری ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها