کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصویر فیش حقوقی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد


کد خبر : ۲۴۴۵۱سه شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۲۴۲۴۹۴۳ بازدید

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با ارائه توضیحاتی درباره خبر حقوق 38 میلیونی مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد، گفت که این حقوق ...

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با ارائه توضیحاتی درباره خبر حقوق 38 میلیونی مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد، گفت که این حقوق مربوط به مدیرعامل سابق این صندوق است.

 پیش از این، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی درباره حقوق‌های نجومی برخی مدیران اعلام کرده بود مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد که در ورشکستگی به سر می‌برد، ماهانه 38 میلیون تومان حقوق می‌گیرد.

به دنبال این مصاحبه که در فارس منتشر شده بود،‌ روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد با تکذیب پرداخت مبلغ پرداختی مورد اشاره به مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد اعلام کرد:

«مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از ابتدای مهر ماه 1394 از سوی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شده که طی هشت ماه تصدی مدیرعاملی این موسسه ماهانه مبلغ 87/500/000 ریال معادل هشت میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان (تصویر پیوست) دریافت نموده‌اند که این مبلغ شامل کلیه حقوق و مزایا و اضافه کار است.
با توجه به تصویب بودجه امسال که ناشی از توجه ویژه دولت تدبیر و امید، وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی و همدلی نمایندگان با نیت حل مشکلات این قشر پیش کسوت عرصه صنعت و معدن بود آرامش بسیار مطلوبی بر این صندوق حاکم گردیده که جا دارد از طرح مباحث حاشیه‌ای دوری شده و از نمایندگان محترم مجلس تقاضا می‌شود، قبل از هرگونه قضاوت در زمینه این صندوق و برخی شایعات، اسناد و مدارک مربوطه را از این صندوق مطالبه و مطالعه نمایند.»

روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد همچنین اعلام کرد: با توجه به تاثیر منفی اینگونه خبرسازی‌های کذب در افکار عمومی حق پیگرد حقوقی از طریق مراجع قانونی برای ما محفوظ است.

همچنین روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد تصویر فیش حقوقی مدیرعامل این صندوق را منتشر کرد:

1zsbb4ed5o0o8qigc8we.jpg
پس از توضیحات صندوق بازنشستگی فولاد درباره حقوق مدیرعامل این صندوق‌،ابوترابی درباره حقوق مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ضمن اصلاح برخی از اظهارات پیشین خود، به فارس گفت:‌ منظور بنده مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی فولاد بود که در دوره خود مبلغ 38 میلیون تومان به صورت ماهانه دریافت کرده است.

وی افزود:‌ این در حالی بود که در آن زمان و در طول مدیریت مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی فولاد، بازنشستگان هر سه چهار ماه یکبار حقوق ماهانه خود که تنها یک میلیون تومان بود را دریافت می‌کردند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اکنون وضعیت حقوق بازنشستگان و مدیر عامل این صندوق به چه صورتی است،‌ گفت: در حال حاضر مشکلی در وضعیت حقوقی بازنشستگان و مدیرعامل وجود ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها