کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واردات خودروهای بالای 2500cc و زیر 100 هزار دلار آزاد شد


کد خبر : ۲۴۴۳۴دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۵۹۲۴۶۶۵ بازدید

واردات خودرو با ارزش بالای یکصد هزار دلار ممنوع شد تا بدین ترتیب ممنوعیت واردات بر حسب حجم موتور برداشته شود و تغییراتی اساسی ...
واردات خودروهای بالای 2500cc و زیر 100 هزار دلار آزاد شدواردات خودروهای بالای 2500cc و زیر 100 هزار دلار آزاد شد

واردات خودرو با ارزش بالای یکصد هزار دلار ممنوع شد تا بدین ترتیب ممنوعیت واردات بر حسب حجم موتور برداشته شود و تغییراتی اساسی در ورود خودروهای خارجی به کشور صورت گیرد.

بر اساس تصمیم جدید سیاستگذاران اقتصادی کشور، واردات خودرو با ارزش بالای یکصدهزار دلار به کشور ممنوع شده تا بدین ترتیب پس چند سال نامه‌نگاری میان واردکنندگان و متولیات واردات در کشور، ممنوعیت واردات خودرهای با حجم بالای 2500 سی‌سی برداشته شده و ارزش دلاری یک خودرو ملاک ورود یا عدم ورود آن باشد.

در همین رابطه مناطق آزاد اقتصادی هم شامل این تصمیم جدید شده‌اند تا بدین ترتیب از این پس ورود خودرو با ارزش بالای یکصد هزار دلار ممنوع شده و راه ورود هرگونه خودرو فوق لوکس به کشور بسته شود.

انجمن واردکنندگان خودرو بر این باور است که ممنوعیت واردات خودروهای زیر 2500 سی سی در نهایت مانع ورود خودروهای لوکس نشده و اتفاقا باعث جلوگیری از ورود برخی خودروهای کاربردی می‌شود، از این رو دولت در خصوص ورود خودروهای خارجی بر اساس ارزش دلاری بهترین تصمیم را گرفته است./اقتصاد نیوز



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها