کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حقوق بازنشستگان ساعت 24 امشب واریز می‌شود


کد خبر : ۲۴۳۷۷یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶:۱۸۲۹۶۶ بازدید

​مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حقوق خرداد و معوقه های دو ماه گذشته (فروردین و اردیبهشت) بازنشسته ها در ساعت ...

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حقوق خرداد و معوقه های دو ماه گذشته (فروردین و اردیبهشت) بازنشسته ها در ساعت 24 امشب خبرداد و گفت: حقوق خرداد ماه بازنشسته ها با احتساب تعرفه جدید سال 95 می باشد.

محمود اسلامیان افزود: علاوه بر حقوق ها، اضافه پرداختی های حقوق دو ماه گذشته (فروردین و اردیبهشت) بازنشسته ها که به دلیل عدم تصویب قانون به حساب آنان واریز نشده بود پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که بودجه سال 95 صندوق بازنشستگی در سال 94 به تصویب نرسید و به سال جاری (95) موکول شد این موضوع سبب شد تا نتوانیم افزایش حقوق بازنشسته ها را در دوماه ابتدایی سال محاسبه و پرداخت کنیم که این مشکل هم اینک با کمک دولت رفع شد.

اسلامیان حقوق بازنشسته ها را در سال 94؛ 750 هزار تومان بیان کرد و افزود:‌ اکنون این سقف حقوق با احتساب افزایش حقوق ها به 900 هزار تومان افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه امشب دوهزار و 300 بازنشسته حقوق خود را دریافت می کنند، افزود: 98 درصد آنان با مشکلی در دریافت هایشان مواجه نخواهند شد و تنها درصد اندکی از بازنشسته ها ممکن است به دلیل وجود مشکلاتی در کارت ملی و یا در حساب بانکی نتوانند حقوق خود را دریافت کنند.

این مسئول صندوق بازنشستگی ادامه داد: ‌مشکل آن دسته از بازنشسته هایی که نتوانند امشب حقوق خود را دریافت کنند ظرف یک هفته مشکل شان رفع خواهد شد و حقوق به حسابشان واریز می شود.

اسلامیان میزان پرداختی امشب صندوق بازنشستگی بابت حقوق خرداد و معوقه های دوماه فروردین، ‌اردیبهشت بازنشسته ها را معادل 2هزار و 300 میلیارد تومان عنوان کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از مجموع رقم یاد شده یکهزار و 880 میلیارد تومان بابت پرداخت حقوق و 462 میلیارد تومان آن نیز بابت اضافه معوقات پرداخت خواهد شد.

اسلامیان با اشاره به طرح دولت در افزایش حقوق ها خاطرنشان کرد:‌ با این طرح دولت، امسال مبلغ شش هزارمیلیارد ریال به بودجه سنواتی این صندوق اضافه شد و براساس آن حقوق بازنشسته ها بصورت پلکانی از 12 تا 19.5 درصد افزایش پیدا کرد.

این مسوول از دولت بابت رفع نیاز صندوق بازشستگی تشکر کرد.

در حال حاضر یک میلیون 280 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها