کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مقایسه سرعت iOS 10 Beta 1 و iOS 9.3.2 / فیلم


کد خبر : ۲۴۳۶۶یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۴۸۲۴۰۷ بازدید

اپل هفته گذشته آ‌ی او‌ اس 10 را معرفی کرد. در این پست می‌توانید به مشاهده سرعت خوب و بهبود چشمگیر نسخه جدید این سیستم عامل بنشینید.
مقایسه سرعت iOS 10 Beta 1 و iOS 9.3.2 / فیلممقایسه سرعت iOS 10 Beta 1 و iOS 9.3.2 / فیلم

اپل هفته گذشته آ‌ی او‌ اس 10 را معرفی کرد. در این پست می‌توانید به مشاهده سرعت خوب و بهبود چشمگیر نسخه جدید این سیستم عامل بنشینید.

هفته گذشته روز دوشنبه ۲۴ خرداد کنفرانس WWDC 2016 اپل طبق روال چندین ساله این شرکت برگزار شد. در این کنفرانس تمام تمرکز روی آپدیت نسخه‌ جدید سیستم‌عامل‌های iOS ،macOS ،watchOS و tvOS بود که انصافا اپل امسال با ریزه‌کاری‌ها و امکانات‌های متنوع و بازنگری جزییات سیستم‌عامل‌ها به خصوص iOS توانست کاربران و توسعه‌دهندگان را خوشحال کند.

به گزارش ایران جیب به نقل از جی اس ام، پس از اتمام کنفرانس WWDC 2016 دقایقی بعد شاهد انتشار اولین نسخه آزمایشی iOS 10 فقط مخصوص توسعه‌دهندگان بودیم. اپل قول داده تا ماه آینده نسخه آزمایشی عمومی (Public Beta) این سیستم‌عامل را در اختیار کاربران عادی نیز قرار دهد. اما اگر برای مشاهده عملکرد این نسخه در مقابل iOS 9.3.2 عجله دارید، در ویدئوی زیر می‌توانید بهبود‌های iOS 10 را ببینید. ناگفته نماند iOS 10 هنوز در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد و اگر مانند سال‌های گذشته باشد، تا رسیدن به نسخه نهایی احتمالا باید شاهد انتشار ۵ الی ۷ نسخه آزمایشی دیگر باشیم.

در این مقایسه از دو آیفون 6اس با حافظه داخلی، فضای آزاد و چند برنامه نصب شده یکسان استفاده شده تا جای هیچ‌ گونه شکی باقی نماند.




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها