کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ماجرای پاداش 28 میلیاردی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی


کد خبر : ۲۴۳۴۷یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸:۴۷۳۹۳۶ بازدید

اختصاص پاداش 28 میلیارد تومانی به مدیران ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی از محل بودجه سالانه، موضوعی بود که در ادامه جریان ...

اختصاص پاداش 28 میلیارد تومانی به مدیران ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی از محل بودجه سالانه، موضوعی بود که در ادامه جریان رسانه ای شدن فیش های حقوقی مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش ایران جیب به نقل از ایسنا، سازمان مدیریت و برنامه ریزی اختصاص پاداش 28 میلیارد تومانی به مدیران ارشد این سازمان از محل ردیف های متفرقه بودجه سالانه را در سه سال اخیر نپذیرفت و غیر واقعی اعلام کرد.

آنطور که سازمان مدیریت در مورد ارقام کلان آمده در بودجه برای بخش توسعه مدیریت و منابع انسانی توضیح داده است، از مبلغ 28 میلیارد تومانی مورد ادعا، 9.5 میلیارد تومان، مربوط به بودجه مصوب سال 1395 است که هنوز در فرآیند ابلاغ بودجه قرار دارد و ریالی از آن تا کنون تخصیص داده نشد. از این رو هزینه نیز نشده است.

از سویی دیگر از مجموع اعتبارات مصوب 18.5 میلیارد تومانی برای سال‌های 1393 و 1394 مندرج در جداول بودجه، نیز با توجه به وضعیت مالی کشور و خزانه در دو سال مورد اشاره، پرداخت به صورت کامل انجام نشده است.

بر این اساس در مجموع 5.8 میلیارد تومان شامل مبلغ 4.3 میلیارد تومان برای سال 1393 و مبلغ 1.5 میلیارد تومان برای سال 1394 تخصیص داده شده است که بر اساس قانون و موافقتنامه‌های مبادله شده، برای انجام پژوهش‌های کاربردی و مطالعات توسعه‌ای توسط صاحبنظران، مشاوران و کارشناسان بیرون از سازمانه هزینه شده است و ریالی از آن، صرف امور داخلی سازمان و پاداش به مدیران نشده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها