کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بیشترین افزایش حقوق برای برنامه نویسان


کد خبر : ۲۴۳۴۳یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۸:۴۷۲۷۹۳ بازدید

آخرین تحقیق از میزان حقوق و دستمزد مدیران و متخصصان در 22 گروه شغلی نشان می‌دهد که برنامه‌نویسان کامپیوتر با 30 درصد افزایش دریافتی ...

آخرین تحقیق از میزان حقوق و دستمزد مدیران و متخصصان در 22 گروه شغلی نشان می‌دهد که برنامه‌نویسان کامپیوتر با 30 درصد افزایش دریافتی در سمت‌های مختلف در سال 94 نسبت به سال 93 بیشتر از سایر مشاغل افزایش حقوق سالانه داشته‌اند. همین گزارش اشاره می‌کند که دریافتی آن‌دسته از کارشناسان شبکه فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های دولتی 25 درصد و مدیر فناوری اطلاعات 12 درصد بالاتر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد است.

دریافتی خانم‌ها در مشاغل برنامه‌نویسی 20 درصد کمتر از دریافتی آقایان است و دریافتی افراد مسلط به زبان انگلیسی در مشاغل کارشناس شبکه و مهندس کامپیوتر به ترتیب 25 و 11 درصد بالاتر از افرادی است که به زبان انگلیسی تسلط ندارند. همچنین متوسط دریافتی ماهانه مدیران عامل، هیات‌مدیره شرکت‌های کامپیوتری و نرم‌افزاری 50 میلیون ریال است و کمترین متوسط دریافتی در این حوزه 12 و بیشترین آن 100 میلیون ریال است. در ادامه در جدول‌های مشخص شده ارقامی از حقوق ماهانه مهندسان کامپیوتر، سخت‌افزار و شبکه و طراح وب در رده‌های سازمانی مختلف آمده است.


میزان حقوق



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها