کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اخبار تازه درباره کشته‌های حادثه دیروز در شهران


کد خبر : ۲۴۳۱۸شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰:۵۱۱۷۷۰ بازدید

روز گذشته خبر فوت دو کارگر مترو در حین حادثه انفجار خط لوله شمال غرب تهران منتشر شد اما خبرهای جدید داستان دیگری را حکایت می‌کند.

روز گذشته خبر فوت دو کارگر مترو در حین حادثه انفجار خط لوله شمال غرب تهران منتشر شد اما خبرهای جدید داستان دیگری را حکایت می‌کند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران می‌گوید: این خبر بر مبنای اظهارنظرهای پیمانکاران منتشر شد و با بررسی های بیشتر مشخص شد که تنها یک نفر در این حادثه در زیر آوار محبوس شده است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جزئیات محبوس شدن راننده لودر در زیر آوار اظهارکرد: راننده لودر زمانی که صدای انفجار را شنیده برای خارج کردن لودر به سمت تونل حرکت کرده و همان زمان نیز در زیر آوار محبوس می شود.

شاکری با بیان اینکه « تجسس ها برای یافتن جسد راننده لودر همچنان ادامه دارد» تصریح کرد: با توجه به مدت زمانی که از حادثه گذشته، بدون شک راننده لودر در این حادثه جان خود را از دست داده اما به دلیل وجود آب زیاد در گودال، هنوز جسد وی پیدا نشده است.

وی ادامه داد: تا شب گذشته با نظارت نماینده دادستانی، کار تخلیه آب انجام شد و نیروهای امدادی در تلاش بودند تا آب را با استفاده از ۲ پمپ خارج کنند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نظارت های صورت گرفته شده به منظور پر شدن گودال حفر شده در حادثه ترکیدگی لوله شمال غرب تهران اذعان کرد: در حال حاضر اقدامات برای پر شدن گودال موجود در منطقه با نظارت نیروهای شهرداری تهران در حال انجام است و زمانی که این گودال به طور کامل پر شود شرایط برای اتصال کامل گاز در منطقه مهیا خواهد شد.

همچنین جلال ملکی در مورد کشف جسد مفقود شده های حادثه انفجار خط لوله گاز به میزان گفت: تاکنون جسدی در گودال ایجاد شده و اطراف آن کشف نشده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها