کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محبوب ترین مدیران آمریکایی را بشناسید


کد خبر : ۲۴۱۶۴سه شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳:۴۷۲۰۸۲ بازدید

گزارش تازه «جامعه مشاغل و حرفه‌های آنلاین» در آمریکا به معرفی 20 مدیر برتر این کشور پرداخته است. در میان این افراد مدیران شرکت‌هایی ...
محبوب ترین مدیران آمریکایی را بشناسیدمحبوب ترین مدیران آمریکایی را بشناسید

گزارش تازه «جامعه مشاغل و حرفه‌های آنلاین» در آمریکا به معرفی 20 مدیر برتر این کشور پرداخته است. در میان این افراد مدیران شرکت‌هایی نامداری چون فیس‌بوک، اپل و لینکدین نیز به چشم می‌خورند. کارمندان این شرکت‌ها سه نفر از محبوب‌ترین مدیران آمریکایی را بالای سر خود می‌بینند. این گزارش که با‌عنوان «مدیران دارای بالاترین میزان محبوبیت» ارائه شده، بر اظهارنظر تعدادی از کارمندان این شرکت‌ها استناد می‌کند که به‌صورت ناشناس در این بررسی شرکت داده شده و نظرشان را درباره مدیر خود ابراز کرده‌اند. از شرکت‌کنندگان در این بررسی خواسته شد تا مدیر خود را ارزیابی کرده و بگویند آیا از مدیرشان رضایت دارند یا خیر.

این مدیران شرکت‌هایی با دست‌کم 1000 کارمند را هدایت می‌کنند و بین مه ‌2015 تا مه ‌2016 فاکتورهای مدنظر «جامعه مشاغل و حرفه‌های آنلاین» را در زمینه میزان محبوبیت و توان مدیریت به‌دست می‌آوردند.

1. باب بی‌چک، Bain & Company / میزان محبوبیت: 99 درصد

مشاور این شرکت درباره آقای بی‌چک می‌گوید: «مدیران قدرتمند اراده وقت گذاشتن برای انجام درست کارها را دارند و از پیشرفت کارمندان‌شان پشتیبانی می‌کنند.»

2. اسکات شر، Ultimate Software / میزان محبوبیت: 99 درصد

کارمند فروش این شرکت درباره شر چنین می‌گوید: «اسکات جذاب‌ترین مرد دنیا است و به همین خاطر است که شرکتش چنین فرهنگ شگفت‌آوری دارد. او نسبت به همه کسانی که دور و برش هستند، توجه نشان می‌دهد.

3. دومینیک بارتون، McKinsey & Company / میزان محبوبیت 99 درصد

یک از کارمندان شرکت درباره بارتون و مدیریتش می‌گوید: «زیرساخت خوب، مدیریت قوی، رشد ادامه‌دار، پیشرفت بالای شغلی، انگیزه بسیار بالا و توجه به تیم مدیریت باعث می‌شود مدیریت او توجه‌تان را جلب کند.»

4. مارک زاکربرگ، Facebook / میزان محبوبیت: 97 درصد

یک از کارمندان فیس‌بوک درباره مدیرعامل جوان این شبکه اجتماعی محبوب می‌گوید: «مارک زاکربرگ یک پدیده است. تیم مدیریتی شگفت‌آوری دارد. اگرچه تحصیلات دانشگاهی ندارد، اما ذهنش بسیار باز و ماموریت سنگینی دارد. قدرت پردازش بسیار بالایی دارد. کار کردن با او بسیار لذت‌بخش است.»

5. جف وینر، LinkedIn / میزان محبوبیت: 97 درصد

مدیر بازاریابی شبکه اجتماعی محبوب لینکدین درباره آقای وینر می‌گوید: «من آزادی را که مدیران این مجموعه برای رویارویی با چالش‌ها به من می‌دهند دوست دارم. از این گذشته، مدیرعامل لینکدین همزمان رهبر بزرگی نیز هست.»

6. مارک بنیوفف، Salesforce / میزان محبوبیت: 97 درصد

کارمند بخش مدیریت تغییر در شرکت Salesman درباره مدیرش می‌گوید: «من کار کردن در این شرکت را دوست دارم؛ جایی که هر نفر تنها بر کار خود و نتیجه آن تمرکز ندارد، بلکه می‌بیند که چقدر نیروی انسانی و فرهنگ کاری برای ساختن یک شرکت خوب مهم است.»

7. ساندر پیچای، Google / میزان محبوبیت: 96 درصد

یکی از کارمندان گوگل درباره پیچای اینطور می‌گوید: «رهبری رویایی، محصولات جذاب، برند عالی، قدرت بالا در پردازش، تمرکز دقیق بر رشد و پیشرفت کارمندان.»

8. تیم کوک، Apple / میزان محبوبیت: 96 درصد

یکی از مهندسان نرم‌افزار شاغل در اپل، این شرکت و مدیرانش را این‌گونه توصیف می‌کند: «جمع بزرگی از مدیران عالی به‌ویژه در سطوح بالای مدیریتی همراه با تعداد زیادی از افراد باهوش.»



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها