کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عرضه تخم‌مرغ‌های قیمت‌دار به فراموشی سپرده شد


کد خبر : ۲۴۱۲۳دوشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰:۲۱۵۴۹ بازدید

دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت: با وجود گذشت دو سال از زمان اجرای این طرح و در حالیکه سازمان حمایت، وزارت جهاد ...
عرضه تخم‌مرغ‌های قیمت‌دار به فراموشی سپرده شدعرضه تخم‌مرغ‌های قیمت‌دار به فراموشی سپرده شد

دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت: با وجود گذشت دو سال از زمان اجرای این طرح و در حالیکه سازمان حمایت، وزارت جهاد کشاورزی و دفتر تنظیم بازارمخالفتی ندارند اما هنوز این طرح اجرا نشده است.

سید فرزاد طلاکش دبیر کل  کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به میزان تولید در سال جاری اظهار داشت: سال گذشته مجموع تولید اعم از بومی و صنعتی حدود 930 هزارتن بوده که امسال به سبب مازاد تولید و کاهش جوجه ریزی افزایش تولید معنایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در برخی ایام به سبب سخت گیری های اسناد و مدارک مقداری صادرات غیر رسمی انجام شده، گفت: مجموع صادرات رسمی و غیر رسمی تخم مرغ در سال گذشته 95 هزارتن بوده که امسال نیز پیش بینی می شود که سقف صادرات به 100 هزارتن برسد.

طلاکش ادامه داد: درحال حاضر به سبب کاهش مصرف تخم مرغ در ماه رمضان و گرمای هوا صادرات به کندی در حال انجام است به طوریکه روزانه  تنها 100الی 120 تن تخم مرغ صادر می شود که این عدد خوبی نیست.

وی با اشاره به قیمت تخم مرغ بیان کرد: ظرف یک هفته گذشته حدود 500 الی 600 تومان قیمت هر کیلو تخم مرغ افزایش یافت که متاسفانه مجددا با افت قیمت مواجه شدیم به طوریکه متوسط هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 2 هزار و 800 تومان است.

دبیر کل  کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار با اشاره به حک شدن قیمت بر روی تخم مرغ افزود: با وجود گذشت دو سال از زمان اجرای این طرح و در حالیکه سازمان حمایت، وزارت جهاد کشاورزی و دفتر تنظیم بازارمخالفتی ندارند اما هنوز این طرح اجرا نشده است.

طلاکش تصریح کرد: با وجود آنکه مخالفتی در خصوص اجرای آن وجود ندارد اما برای عملیاتی شدن آن مسیرهای مختلفی تعیین می شود و حال قرار است یک مسیر دیگر طرح موضوع شود به طوریکه در قالب طرح تنظیم بازار به اتحادیه میهن واگذار شود تا وزارتخانه تصمیم نهایی را در این زمینه اتخاذ کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها