کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جریمه برای پرتاب زباله از شیشه ماشین


کد خبر : ۲۳۹۷۹شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۱۰۲۷۸۳ بازدید

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال قانون خودروهایی که سرنشینانش اقدام به پرتاب زباله به سطح معابر و ...

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال قانون خودروهایی که سرنشینانش اقدام به پرتاب زباله به سطح معابر و خیابان‌ها می‌کنند، خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی، درباره خودروهایی که رانندگان یا سرنشینانشان اقدام به ریختن زباله به سطح معابر و بزرگراه‌ها می‌کنند، گفت: مطابق قانون اگر ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی خودرویی را مشاهده کنند که از داخل آن زباله‌‌ای به بیرون ریخته می‌شود، آنان حق جریمه و اعمال قانون این خودرو را دارند.

حسینی با بیان اینکه این قانون طرح جدیدی نیست و مدت‌هاست که در پایتخت اجرا می‌شود، گفت:‌ البته تعداد خودروهایی که راننده یا سرنشینان آن اقدام به ریختن زباله به بیرون از خودرو می‌کنند، زیاد نیست و خوشبختانه اغلب افراد فرهنگ درستی در این زمینه دارند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره مبلغ جریمه این خودروها نیز به ایسنا گفت: مبلغ جریمه در شهر تهران 300 هزار ریال است و هر جا که ماموران ما با چنین موردی روبه‌رو شوند حتما نسبت به اعمال قانون متخلفان اقدام خواهند کرد.

حسینی با بیان اینکه پلیس حفاظت از محیط‌ زیست و حفظ چهره آراسته شهر را وظیفه خود می‌داند، خاطر نشان کرد:‌ همانطور که خودروهای آلاینده، دودزا و فاقد معاینه فنی جریمه شده و خودروهایی که فاقد تاییدیه محیط زیست باشند نیز شماره‌گذاری نخواهند شد، خودروهایی که سرنشینانش با ریختن زباله به سطح خیابان و معابر آن را آلوده کنند نیز جریمه خواهند شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها