کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سؤال درباره ثبت‌سفارش خودروهای آمریکایی در مناطق آزاد


کد خبر : ۲۳۹۶۵شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱:۲۸۱۸۵۸ بازدید

معاون کل سازمان توسعه تجارت با اشاره به این‌که هیچ خودروی آمریکایی در سرزمین اصلی توسط این سازمان ثبت سفارش ...
سؤال درباره ثبت‌سفارش خودروهای آمریکایی در مناطق آزادسؤال درباره ثبت‌سفارش خودروهای آمریکایی در مناطق آزاد

معاون کل سازمان توسعه تجارت با اشاره به این‌که هیچ خودروی آمریکایی در سرزمین اصلی توسط این سازمان ثبت سفارش نمی‌شود، گفت: در مورد مناطق آزاد این مساله به سازمان توسعه تجارت ارتباطی ندارد.

محمدرضا مودودی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از سفارشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم استفاده از کالاهای مصرفی آمریکایی در ایران، در رابطه با ثبت سفارش خودروهای آمریکایی در مناطق آزاد و ویژه اظهار کرد: از طریق سازمان توسعه تجارت ایران ثبت سفارش واردات هیچ خودروی آمریکایی انجام نمی‌شود و در این خصوص مسئولان این مناطق باید اظهارنظر کنند.

وی ادامه داد: قوانین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از قوانین سرزمین اصلی تبعیت نمی‌کند و آنها مسائل مرتبط با خود را دارند. اما به هیچ وجه در سرزمین اصلی اجازه ثبت سفارش خودروهای آمریکایی داده نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، پس از سفارشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم استفاده از کالاهای مصرفی آمریکایی در کشور، مسائلی مبنی بر ثبت سفارش برخی خودروهای آمریکایی در ایران مطرح شد که سازمان توسعه تجارت ایران ضمن رد هرگونه ثبت سفارش اینگونه خودروها، از ادامه‌ روند ممنوعیت ثبت سفارش خودروهای آمریکایی در ایران خبر داد.

با این حال مسائلی مبنی بر ثبت سفارش خودروهای آمریکایی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی طرح شده که مسئولان این مناطق باید نسبت به چگونگی کار پاسخگو باشند و دراین رابطه اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها