کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مردم برای خرید املاک و اراضی استعلام کنند


کد خبر : ۲۳۹۵۱جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۴۷۱۹۵۶ بازدید

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به برخی تغییر کاربری ها و ساخت و سازهای غیر قانونی در استان گفت: مردم برای خرید املاک و اراضی ...

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به برخی تغییر کاربری ها و ساخت و سازهای غیر قانونی در استان گفت: مردم برای خرید املاک و اراضی از ادارات ثبت و اسناد و راه و شهرسازی استعلام نمایند .

علی خاوری عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری راه و شهرسازی استان ، تشکیل یگان حفاظت از اراضی در کاهش جرائم زمین خواری و پیشگیری از تصرفات را از اقدامات بسیار موثر وزارت راه و شهرسازی دانست و افزود: گشت حفاظت از اراضی با جدیت با زمین خواران برخورد قانونی کند.

وی تصریح کرد: با توجه به توریست پذیری و وجود زمین هایی با کاربری کشاورزی که متاسفانه موجب شده تا زمین خواران درصدد احداث مستحدثات و تغییر کاربری باشند ، با استقرار این یگان در استان انتظار می رود با این گونه ساخت و سازها به شدت برخورد قانونی انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی می بایست با حداقل هزینه و حداثر کارآیی با عملکرد مضاعف و با تمام توان در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده فعالیت و بیش از پیش به مردم و جامعه خدمتگزاری کنیم.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان گیلان نیز در این جلسه گفت: استان گیلان با توجه به موقعیت و شرایطی که دارد بیشتر مورد توجه زمین خواران قرار گرفته است.

سرهنگ نظمی افزود: یگان حفاظت در صدد آن است که با بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های همه دستگاه ها به ویژه دستگاه های قضایی و با همکاری همکاران راه و شهرسازی به عنوان بازوان این یگان با شناسایی زمین خوران و رانت خواران اشد برخورد قانونی را با آنها داشته باشد.

در پایان جلسه روسای ادارات شهرستانی به ارائه مشکلات کاری و بررسی راه های حوزه استحفاظی پرداختند.

مجموع اراضی ملی گیلان شامل 565 هزار هکتار اراضی جنگلی، 245 هزار هکتار اراضی مرتع و 288 هزار هکتار اراضی ملی جلگه ای و 11 هزار هکتار اراضی ساحلی مستحدث ( سواحلی که با پسروی دریا ایجاد می شود) است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها