کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طراحی شاسی بلندی زیبا از سوی زوتی چین / تصاویر


کد خبر : ۲۳۸۹۰چهارشنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳:۴۷۸۹۷۴ بازدید

زوتی، یکی از چندین خودروساز بزرگ چین که سدان S300 آن توسط شرکت خودروسازی سایپا در داخل کشور تولید و عرضه می‌شود، اخیرا از نسخه اسپرت ...

زوتی، یکی از چندین خودروساز بزرگ چین که سدان S300 آن توسط شرکت خودروسازی سایپا در داخل کشور تولید و عرضه می‌شود، اخیرا از نسخه اسپرت زوتی T600 شاسی بلند رونمایی کرده که قیمت آن از 95 هزار و 800 یوآن شروع شده و در 149 هزار و 800 یوآن به پایان می‌رسد.

به طور خلاصه در مقایسه با مدل استاندارد، زوتی T600 اسپرت از چراغ‌های جدید LED، یک جلوپنجره مشبک جدید، سپری بزرگ‌تر همراه با ورودی‌های هوا در دو طرف آن و همچنین از رینگ‌هایی جدید آلیاژی اسپرت، اسپویلری سقفی و خروجی‌های اگزوز کرومی ذوزنقه‌ای شکل سود می‌برد که قطعا چهره‌ای جذاب‌تر و جوانپسندتر از مدل استاندارد بدست آورده است.

داخل کابین این شاسی بلند چینی هم برخلاف سایر چینی‌ها، همتراز با خودروهای اروپایی توسعه پیدا کرده که بر روی کنسول مرکزی آن از یک صفحه نمایشگر لمسی 10 اینچی، در پشت غربیلک فرمان از صفحه کیلومتری دیجیتال با رنگ بندی‌های مختلف برای تطابق با نور محیطی استفاده شده و همچنین کنسول ابزار آن هم با تکنولوژی بالا و کلیدهای شیک و مدرن ساخته شده است تا سواری بر روی خودروهای مدرن و سطح بالا به سرنشینان تلقین شود.

برای زوتی T600 اسپرت هم یک موتور 1.5 لیتری توربودوقلو 162 اسب بخاری متصل به جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی و همچنین یک موتور 2 لیتری توربودقلوی 190 اسب بخاری متصل به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک DCT (برگرفته از محصولات میتسوبیشی) در دسترس خواهد بود که بنا به درخواست مشتری بر روی خودرو سوار می‌شود.

 

ojerpb7agp1g5j5ly2ip.jpg

tdws1utkogxkjgg9qco3.jpg

8qx7thv01jh39v9l2e8x.jpg

7fiaaxowgt3b19d4a16a.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها