کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مهلت ارائه اظهارنامه های مالیاتی تمدید نخواهد شد


کد خبر : ۲۳۸۷۵چهارشنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹:۵۵۹۲۵ بازدید

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: پایان مهلت قانونی ارائه اظهارنامه های مالیاتی الکترونیکی اشخاص حقیقی آخر خرداد جاری است و این زمان به ...

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: پایان مهلت قانونی ارائه اظهارنامه های مالیاتی الکترونیکی اشخاص حقیقی آخر خرداد جاری است و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

غلامرضا شریفی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر ارائه به موقع اظهارنامه های مالیاتی از سوی مودیان افزود: برای سرعت بخشیدن در روند امور، ثبت اظهارنامه ها علاوه بر خود افراد، توسط دفاتر پیشخوان دولت، کافی نت ها و دفاتر پست سراسر استان انجام می شود.

وی در خصوص نحوه مصرف مالیات، افزود: مالیات درعرصه های صنعت، بهداشت و سلامت، محیط زیست، عمران و آبادانی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، تفریح و سرگرمی و سایر حوزه ها هزینه می شود.

شریفی اظهار کرد: سه برابر وصولی مالیات شهرستان سلطانیه در سال قبل به صورت عوارض به این شهرستان و دهیاری های آن تعلق گرفته است و این وصولی نسبت به سال 93، به میزان 57 درصد رشد داشته است. 

شریفی خاظرنشان کرد: اداره امور مالیاتی سلطانیه که تا پیش از این در سطح کارشناس ارشد حسابرسی مشغول فعالیت بود، به سطح رئیس گروه حسابرسی ارتقا یافت.
وی به وجود پتانسیل بالای اقتصادی این شهرستان اشاره و ابراز امیدواری کرد، با تغییرات انجام شده سیستمی و مدیریتی، در آینده نزدیک شاهد کشف منابع جدید مالیاتی باشیم.
مدیرکل امورمالیاتی استان زنجان گفت: سلطانیه از ظرفیت بالای گردشگری برخوردار است، لذا باید سطح کیفی و کمی خدمات رسانی خود را به خصوص در حوزه شهری ارتقا دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها