کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قرار تلگرامی دهه هشتادی‌ها، فعالیت مجتمع تجاری بزرگ را مختل کرد


کد خبر : ۲۳۸۶۸چهارشنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۵۰۱۹۷۸ بازدید

مجتمع تجاری کوروش دیروز موقعیت کاملا متفاوتی را پشت سر گذاشت.

مجتمع تجاری کوروش دیروز موقعیت کاملا متفاوتی را پشت سر گذاشت.

 «عده ای از جوانان و دانش آموزان دبیرستانی در شبکه های اجتماعی قرار گذاشته بودند که پس از برگزاری آخرین امتحان تحصیلی در بوستانی در غرب تهران تجمع کنند و پایان سال تحصیلی خود را جشن بگیرند. در این تجمع دختر و پسرهای جوان حضور داشتند و دور هم جمع شدند.گویا با حضور و تذکر پلیس به ایشان، در نهایت جمعیت متفرق شده اند.»


orshj8h86v6kejz3sni7.png


چند سایت دیگر هم داستان را بازتاب داده‌اند که منبع اصلی بیشترشان توییتر است. یکی از این سایت‌ها می‌نویسد، ماجرا حتی موجب بسته شدن پاساژ بزرگ کوروش شده است. یک سایت می‌نویسد: «عده‌ای از جوانان از طریق شبکه‌های اجتماعی مجازی، به خصوص تلگرام و اینستاگرام، قرار گذاشته بودند که در پاساژ کوروش (هایپر استار)، در بزرگراه ستاری با هم ملاقات کنند. کاربران اینستاگرام و توییتر عکس‌هایی از پاساژ کوروش منتشر کرده‌اند که در آن ده‌ها نفر مقابل پاساژ کوروش دیده می‌شوند. گفته شده است که به دلیل ازدحام جمعیت پاساژ به تعطیلی کشیده شده است.»

درباره تعداد افراد و جمعیت حاضر در این قرار دست‌جمعی روایت‌ها مختلف است؛ بعضی‌ها از «ده‌ها نوجوان» یاد می‌کنند و بعضی دیگر معتقدند جمعیت تا سه چهار هزار نفر رسیده است. همچنین گزارش‌هایی تاییدنشده در مورد بروز درگیری در محل وجود دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها